Vuosikymmeniä vellonut juupas eipäs -keskustelu markkinointiin panostamisen kannattavuudesta lyö nyt kovaa faktaa myllyyn. Suomalaisten tunnetusti korkeatasoinen osaaminen ja innovaatiot jäävät osin hyödyntämättä, koska panostamme tutkitusti liian vähän markkinointiin. Markkinointipanostuksemme ovat vain noin puolet siitä, mitä vastaavilla yrityksillä kilpailevissa maissa.
Luvassa kattavaa tutkimustietoa ja kiinnostavia caseja eri toimialoilta. Tule vaikuttumaan ja nostamaan ymmärryksesi uudelle tasolle!
Seminaarissa puhujina:
* Anne Korkiakoski, markkinoinnin kummitäti, hallitusammattilainen, mm. Koneen ja Elisan entinen markkinointi- ja veistintäjohtaja
* Timo Huhtamäki, markkinointijohtaja Harvia, mm. Raision ja Biolanin entinen markkinointijohtaja
* Jarkko Hyyrönmäki, markkinointipäällikkö, Agco Suomi
* Jaakko Kiiskilä, kunnanjohtaja, Laukaa
* Maria Mäntylä, markkinointipäällikkö, XXXL Sports & Outdoor
Tilaisuuden moderaattorina on MARK:in toimitusjohtaja Lauri Sipilä.
Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ennakkorekisteröitymistä osoitteessa http://tiny.cc/MarketingToday
Seminaarin järjestävät:
MARK * KESKISUOMALAINEN * TIETOYKKÖNEN * KAMUA * JYKES