Markkinoinnin yksi kulmakivistä on pystyä osoittamaan myytävän tuotteen tai palvelun arvo. Hinnalla on keskeinen rooli arvon muodostajana ja hinnalla voidaan aktivoida ostaja hinta- tai laatukeskeiseksi. Aamun aikana esitellään kaksi kiinnostavaa tarinaa menestyksekkäästä hinnan käytöstä arvon luojana.
Tämä Klinikka sopii kaikille hinnoittelusta kiinnostuneille!
CASE: Kotipizza
Kotipizzan myynti lähti merkittävään kasvuun sen jälkeen, kun se lopetti hintakilpailun muiden pizzerioiden kanssa. Kotipizza lähti kehittämään pizzojen laatua ja tarttui maailmalta tulleihin ruokatrendeihin. Yritys on saman aikaisesti nostanut hintojaan ja kasvattanut asiakasmääriään.
• Johanna Kuosmanen, Digital&Customer Experience Director, Kotipizza Oyj
CASE: Ravintola Muru
Ravintola Muru on hyvätasoinen ruokaravintola, joka on keskittynyt laajaan viinivalikoimaan. Ravintola Muru on toiminut Helsingissä vuodesta 2010. Murun tarinassa kerrotaan, miten he ottivat haltuunsa Suomessa vaikean premium markkinan ja mikä rooli hinnoittelulla on kokonaisuudessa.
• Mikko Haakana, operatiivinen johtaja, Muru Dining Oy
MARK Klinikka tiistaina 5.11.2019 klo 8.45-10.30
MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, 4.krs, Helsinki
• Aamukahvi on tarjolla klo 8.45. Ohjelmaosuus on klo 9.00-10.30.
Osallistumismaksu:
• MARKin jäsenille klinikka on maksuton.
• Ei-jäsenille osallistumismaksu 64,50€ + alv 24%. Osallistumismaksu laskutetaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu viimeistään 1.11.2019.
Viimeinen peruutuspäivä on 1.11., jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi