Itseohjautuvuudesta tunnutaan hakevan uutta potkua uudistamiseen, johtamiseen, esimiestyöhön ja yhteistyöhön – myös markkinointifunktiossa! Itseohjautuvuuden uskotaan lisäävän aktiivisuutta, luottamusta ja tuloksellisuutta.
Mutta miten tämä ihmelääke sitten saadaan työpaikan arkeen ja markkinoinnin prosesseihin?
- Miksi itseohjautuvuus, jaettu johtajuus, ja vastuun jakaminen oikeastaan koetaan nykyisin niin tärkeäksi – myös markkinoinnin suunnittelussa ja toteuttamisessa?
- Mistä kaikesta tällainen uudenlainen kuunteleva ja osallistava johtamis- ja työkulttuuri lopulta rakentuu?
- Millaisissa käytännön tilanteissa ja asioissa nämä ajatukset todentuvat ja lihaksi muuttuvat?
- Mitä esimiesten pitäisi tehdä toisin ja painokkaammin? Entä markkinointiväen? Miten työntekijöiden pitäisi uudistaa ja muuttaa rooliaan ja tekemisiään?
- Miten johtoryhmät ja markkinointiporukat voisivat tätä kaikkea edistää?
Klinikan vetää valmentaja, konsultti ja kouluttaja Timo Huttunen.
Timo Huttunen on toiminut yli 20 vuotta sekä yritysten että julkisen puolen työelämäasioiden kehittäjänä: coachina, kouluttajana ja konsulttina, johtoryhmien sparraajana, tiimien tukena, strategiaprosessien fasilitaattorina, muutosten jalkauttajana, työpaikan ongelmatilanteiden selvittäjänä.
Hän on työskennellyt mm. Mercuri Urvalissa, Psyconissa ja Finnish Consulting Group Oy:ssä, josta siirtynyt itsenäiseksi yrittäjäksi 2018 yritykseensä MuuvOn.
Timolta ilmestyi marraskuussa 2018 kirja ”JOHDETAAN YHDESSÄ – Hypeä vai työpaikan todellisuutta”. Markkinointiliiton jäsenet saavat 20 % edun kirjasta. Katso etukoodisi jäsenportaalista.
Voit lukea lisää itseohjautuvuudesta Timon blogista.
- Aika: 25.9.2019 klo 14.00-16.00
- Paikka: MARKin toimisto Fabianinkatu 4 B, 00130 Helsinki
Klinikka on tarkoitettu MARKin jäsenille ja se on maksuton. Mukaan mahtuu 15 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.