Eikö kassakoneesi kilise niin kuin ennen vanhaan? Siirtyvätkö asiakkaasi kilpailijoille? Tiedätkö, miten tunnistat asiakkaidesi tarpeet ja vastaat niihin nopeammin kuin kilpailijasi? Tule kuulemaan , kuinka otat asiakkaiden monikanavaisen ostospolu oikeasti haltuun. Mittaa todellinen onnistumisesi jokaisessa asiakaskohtaamisessa, äläkä jätä uudistumista vain perstuntuman varaan.
MARK Lahden Aamuteemassa on esiintyjänä Sirte Pihlaja
CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, Shirute Oy
Sirte on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shiruten toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience -ammattilaisverkoston (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo 20 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämsitä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla (mm. Elisa, Arabia, Hackman, Iittala, Fiskars, marimekko, Nokia, Nordea, Rovio, S-Ryhmä, TeliaSonera, Veikkaus, VR ja YLE). Shirutessa Sirte tuottaa luovia ratkaisuja asiakkuuskokemusten tutkimiseen, suunnitteluun ja johtamiseen, tiedolla johtamiseen, asiakaskuunteluun ja maineenhallintaan sekä ratkaisujen konkretisoimiseen palvelumuotoilun keinoin.
Tutustu aiheeseen etukäteen. Sirte on kirjoittanut joulukuussa MARK blogin aiheesta >> ja toisen kirjoituksen M&M MARK palstalle >>
Ilmoittaudu heti mukaan – viimeistään 2.4. mennessä. Paikkoja on rajoitetusti.
Aamukahvitarjoilu. Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
Tervetuloa!
MARK Lahti