Vältä draama ja tragedia!
Tule Finnkinon elokuvateatteri Kinopalatsiin MARK Juristipiirin seurassa, niin saat haltuun jokaiselle markkinointiasioiden parissa työskentelevälle oleellisen ja ajankohtaisen juridiikan.
MARK Law&Case -seminaari on hyödyllinen aamupäiväseminaari, joka käsittelee markkinointiin liittyvää juridiikkaa useiden käytännön esimerkkien kautta. Seminaarin puhujina ovat juridiikan ammattilaiset Suomen johtavista asianajotoimistoista sekä mielenkiintoiset yritysedustajat. Seminaarissa on käytössä screen.io-vuorovaikutuspalvelu.
Aamupäivän aikana saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
* * Markkinoinnin uudet muodot – mitä juridiikasta tulee huomioida esimerkiksi sisältömarkkinoinnissa, natiivimainonnassa ja kaupallisessa yhteistyössä?
* * Miten kannattaa toimia, kun huomaat kilpailevan yrityksen mainonnassa oman luomistyösi tuloksia? Kuinka hallitset brändin eri viestintäkanavissa?
* * Kuinka toteutat työntekijälähettilyyden onnistuneesti?
* * Mitä markkinoijan tulee osata tietosuojasta? Millaisia muutoksia lainsäädäntöön on tulossa?
* * Lisäksi kuulet useiden yritysten käytännön kokemuksia samoista teemoista.
MARK Law&Case -seminaari on tarkoitettu:
* henkilöille, jotka ovat vastuussa yrityksen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta, brändinhallinnasta tai tietosuoja-asioista
* yritysten johto- ja asiantuntijatehtävissä toimiville
* asianajajille ja lakimiehille, sekä muille markkinointijuridiikan asiantuntijoille tai siitä kiinnostuneille henkilöille.
Seminaarin osallistumismaksuun sisältyy Markkinointijuridiikka 2016 -kirja
(kirjan normaalihinta on 85 €+alv10%).
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Juristipiiri
8.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
– johdatus päivän teemoihin Emilia Lasanen MARK Juristipiirin puheenjohtaja |
Markkinoinnin uudet muodot ja juridiikka – Mikä kaikki on juridiikan näkökulmasta markkinointia? – Mitä juridiikasta tulee huomioida markkinoinnin uusia muotoja hyödynnettäessä? – Kuinka laaja vastuu markkinoijalla on yhteistyökumppaneiden tekemisistä? Sarita Schröder, asianajaja, Asianajotoimisto Krogerus Oy Case 1: |
Markkinoinnin tulosten hyödyntäminen ja hallinta – Miten toimia, kun aineetonta omaisuutta hyödynnetään luvatta tai sille aiheutuu haittaa? – Miten ongelmallisiin tilanteisiin kannattaa varautua ennakkoon? Marjut Alhonnoro, brand protection lawyer Roschier Asianajotoimisto Oy Case 2: Kysymysten purku: Schröder, Laurila ja Alhonnoro |
K a h v i t a u k o |
Työntekijälähettilyys – Kuinka toteutat työntekijälähettilyyden onnistuneesti? Laura Teirikko, lakimies, Eversheds Asianajotoimisto Oy Case 3: |
– Mitä markkinoijan tulee osata tietosuojasta? Markus Myhrberg, asianajaja, varatuomari Lexia Asianajotoimisto Oy Kysymysten purku: Teirikko, Sieppi ja Myhrberg |
12.30 Tilaisuus päättyy |
– Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin ja ohjelman täydentämiseen –