Miten varaudut tietosuojaa koskevan lainsäädännön uudistuksiin? Kuinka otat kuluttajanäkökulmat huomioon markkinoinnissa?
MARK Juristiryhmän vuosittaisen seminaarin aiheiksi on valikoitunut jäsenistön kaksi ylivoimaisesti eniten toivomaa aihetta. Puhujina seminaarissa on kattava kokoonpano juristeja Suomen johtavista asianajotoimistoista.
Aamupäiväseminaari käsittelee markkinointiin liittyvää juridiikkaa käytännön esimerkkien kautta. Seminaarissa on käytössä screen.io-vuorovaikutuspalvelu, jonka välityksellä pystyt kysymään kysymykset anonyymisti. Ota mukava asento elokuvateatterin pehmeään tuoliin ja nauti aamiaisesta.
Seminaari on tarkoitettu:
– henkilöille, jotka ovat vastuussa viestinnästä, markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta, brändinhallinnasta ja tietosuoja-asioista
– yritysten johto- ja asiantuntijatehtävissä toimiville
– lakimiehille sekä muille markkinointijuridiikan asiantuntijoille ja siitä kiinnostuneille henkilöille.
Osallistumismaksuun sisältyy MARKKINOINTIJURIDIIKKA 2017 -kirja.
(Kirjan normaalihinta ilman seminaaria on 85 €+alv 10%).
Seminaari tuotetaan yhteistyössä Finnkinon kanssa. Seminaarin päätteeksi nähdään uusimmat leffatrailerit.
Tule MARK Juristiryhmän aamupäiväseminaariin, niin saat haltuun ajankohtaisen markkinointijuridiikan.
Tilaisuuden järjestäjä:
MARK Kustannus Oy / MARK Juristiryhmä
8.00 Ilmoittautuminen ja aamiainen |
8.15 Tervetuloa! Johdatus päivän teemoihin * Emilia Lasanen, MARK Juristiryhmän puheenjohtaja Screen.io-vuorovaikutuspalvelun käyttö – pikaopastus |
8.30 PART 1: Tietosuojakysymyksiä markkinoinnissa
![]() ![]() ![]() Uudistuva tietosuojasääntely ja markkinointi Mitä muutos tarkoittaa markkinoinnin kannalta? Millä perusteella henkilötietoja voi jatkossa käsitellä ja mitä dokumentaatiota tarvitaan? * Markus Myhrberg, Lexia Asianajotoimisto Sähköisen viestinnän sääntely uusiksi – mikä muuttuu? Totuus profiloinnista! -> Kysymysten purku |
10.15 K a h v i t a u k o |
10.30 PART 2: Kuluttajanäkökulmia markkinoinnissa
Kuka valvoo kuluttajamarkkinointia? Markkinointiarpajaisten ja -kilpailujen pelisäännöt maailmalla #Hashtag-kampanjasuunnittelun muistilista Alennukset alan tapa(ko)? -> Kysymysten purku |
12.20 Palaute seminaarista ja uusia leffoja (trailerit)
12.30 Tilaisuus päättyy |