Eikö kassakoneesi kilise niin kuin ennen vanhaan? Siirtyvätkö asiakkaasi kilpailijalle? Tiedätkö, miten tunnistat asiakkaidesi tarpeet ja vastaat niihin nopeammin kuin kilpailijasi?

Tule kuulemaan, kuinka otat asiakkaiden monikanavaisen ostospolun oikeasti haltuun.
Mittaa todellinen onnistumisesi jokaisessa asiakaskohtaamisessa, äläkä jätä uudistumista vain perustuntuman varaan.

Esiintyjänä aamussa on Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimise, CCXP, Shirute Oy.
Sirte on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shiruten toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience -ammattilaisverkoston (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo 20 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämsitä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla (mm. Elisa, Arabia, Hackman, Iittala, Fiskars, Marimekko, Nokia, Nordea, Rovio, S-Ryhmä, TeliaSonera, Veikkaus, VR ja Yle).
Shirutessa Sirte tuottaa luovia ratkaisuja asiakkuuskokemusten tutkimiseen, suunnitteluun ja johtamiseen, tiedolla johtamiseen, asiakaskuunteluun ja maineenhallintaan sekä ratkaisujen konkretisoimiseen palvelumuotoilun keinoin.

Tervetuloa!
MARK Tampereen johtokunta

Tilaisuus on jäsenille maksuton. Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista etukäteen!