* Yrityksen tärkein tehtävä on tuottaa arvoa asiakkaalleen.
* Brändin johtaminen = asiakkaan kokeman arvon johtamista.
* Kaikki markkinointi on strategista.
* Sitä saat, mitä markkinoit. Tarjouskeskeisen markkinoinnin vaarat.
* Tarttuvien ideoiden tärkeys sosiaalisen median maailmassa.

 

UusitaloPetri13pieni.jpg

Petri Uusitalo on työskennellyt brändien kanssa vuodesta 1984. Hän on ollut muun muassa brändäämässä Teleä Soneraksi ja Postia Itellaksi. Uransa aikana Petri on toiminut copywriterina, strategiajohtajana ja mainostoimisto PHS:n toimitusjohtajana sekä brändineuvonantoa tarjoavan 2nd Opinionin perustajanaosakkaana. Keväällä 2013 julkaistiin hänen ensimmäinen kirjansa ”Brändi & Business”. Petrin brändiaiheinen blogi löytyy osoitteesta www.petriuusitalo.fi