Yrityksen strategiaprosessin pölyisyys saa aikaan allergiaoireita useimmissa organisaatioissa. Caverion Suomi sulki pölypussin, jätti lääkityksen ja päätti tehdä toisin. Syntyi strategia, jossa asiakas on tahtipuikoissa, ja kaikki opettelevat rockaamaan samaan tahtiin.
Tule kuuntelemaan, miten se kaikki tehtiin ja miten se on tehtävissä missä tahansa organisaatiossa. Tai tule keksimään yhdessä vielä paremmat strategiapiristeet!
MARK Aamuteemassa Pia Rautakorpi käy läpi seuraavia aiheita:
– tehdään strategiasta yksinkertainen – mihin olemme menossa ja miten sinne päästään
– selvitetään kilpailuetu – mistä se syntyy, miten se tunnistetaan ja kuinka se käännetään kassavirraksi
– innostetaan kaikki mukaan toteuttamaan strategiaa – mitä minä voin tänään työssäni tehdä, jotta asiakas ostaa enemmän, useammin ja paremmalla katteella
– käsitellään asiat konkreettisesti: esimerkkinä Caverion Suomi ja mitenä sama on mahdollista jokaisessa yrityksessä.
Pia Rautakorpi on rakentanut asiakkuuksia eri rooleissa aina startupeista kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Vuoden vaihteeseen saakka hän vastasi Caverion Suomessa, tuoreessa pörssiyhtiössä, strategiasta sekä kilpailutiimin ja asiakaskokemuksen johtamisesta. Parhaillaan Rautakorpi rakentaa mallia, jossa kilpailuedun kehittyminen yhdistetään yrityksen laskentaan, taloushallintoon ja prosesseihin.
MARK Aamuteema on tarkoitettu MARK:in jäsenille ja se on maksuton. Mikäli et ole vielä jäsen, liity heti. Liittymisohjeet löytyvät tästä
Tervetuloa MARK Aamuteemaan!
MARK Turku
–> Ilmoittaudu Aamuteemaan viimeistään 24.4. klo 16 mennessä!