Valmennuksen jälkeen ymmärrät, miten moderni markkinointikoneisto rakennetaan. Jokainen osallistuja valitsee 1-2 asiaa, jotka vie omassa organisaatiossaan käytäntöön ennen kesälomia.
Valmennus soveltuu erinomaisesti niin B2C- kuin B2B-yritysten markkinoinnista päättäville. Osallistujat saavat itselleen Jan Ropposen ”Revenue Growth Platform” -kirjan (eng), joka tukee valmennusta. Postitamme sen ennakkoon.
Valmennuksen osiot
Osa 1
- Markkinoinnin ja myynnin merkittävimmät muutosajurit
- Muuttuvien liiketoimintamallien vaikutuksen markkinointiin
Osa 2
- Asiakkaan elinkaaren ohjaamisen markkinoinnin ja myynnin teknologioilla
- Myynnin kehittämisen markkinoinnin keinoin
Harjoitus: Asiakaspolun analysointi
Osa 3
- Asiakaskokemuksen vaikutuksen liike toiminnan tuloksiin
- Asiakaskokemuksen kehittämisen
Harjoitus: Asiakaskokemuksen kehityskohdat
Valmennuksen vetää Jan Ropponen
Revenue Growth Platform -kirjan kirjoittaja Jan Ropponen on myynnin ja -markkinoinnin modernisoija. Hän on tutkinut viimeiset kaksi vuotta, miten parhaat kaupalliset organisaatiot maailmalla ovat järjestäytyneet ja miten heidän toimintamallinsa eroavat keskinkertaisista yrityksistä. Nyt sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä Janin oppiin MARKin kautta!
- Aika: 16.5.2019 klo 16.00-19.00
- Paikka: MARKin toimisto, Fabianinkatu 4 B, 00130 Helsinki
- Hinta: 190 €. MARKin jäsenille maksuton, MMA:n etuhinta 99€