Keskiviikko 7.2.2018 klo 12:00–15:45 Jyväskylän paviljonki, auditorio Wolmar, Lutakonaukio 12, Jyväskylä

Kuunteletko mitä asiakkaasi sinulle kertovat?
Ymmärrätkö asiakkaidesi arkea ja osaatko asettautua heidän asemaansa?
Ymmärrätkö mistä kokonaisuudesta muodostuu todellinen asiakasarvo?
Onko organisaatiosi jokainen kontakti valjastettu tuottamaan parasta kokemusta?

Näihin ja moniin muihin mieltäsi pohdituttaviin aiheisiin saat oppeja ja ideoita Marketing Today -ajankohtaisseminaarissa, joka porautuu asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen teemoihin. Ei siis vain kultaisia lupauksia vaan aitoa ymmärrystä. Tapahtuma tarjoaa asiantuntijapuheenvuoroja ja caseja, kuinka voit syventää asiakasymmärrystäsi ja virittää organisaatiosi rakentamaan yhä parempia asiakaskokemuksia.

OHJELMA
• 11.20-12.00 ilmoittautuminen
• 12.00 Seminaarin avaus – Anne Sivonen, MARK Keski-Suomi ja Sanna Laakkio, MARK

Asiakasymmärrys on uusien liiketoimintamallien tärkein edellytys!
Digitalisaatio on tuonut kaiken tarjolle jatkuvasti. Perinteisten sisällön, valikoiman ja hinnan rinnalle on noussut erittäin vahvasti uudenlaisten palveluiden asiakaskokemukset, joita myös vertaillaan, arvioidaan ja jaetaan omien yhteisöjen kesken laajalti ja sekunneissa. Tämä kehitys on nostanut asiakaskokemuksen merkityksen aivan uudelle tasolle.
• Niko Frilander, Director, Co-founder, Idean Enterprises Oy

Matka kohti todellista asiakaskeskeisyyttä
Osa antaa kultaisia lupauksia. Useat ymmärtävät asiakkaitaan. Monet mittaavat kohtaamisia. Mutta mitä todella vaaditaan organisaation ja brändin puristamiseksi asiakaskeskeisyyden timantiksi? Matka asiakaskeskeiseksi on kulttuurin ja muutosjohtamisen tahdittama.
• Roope Ruotsalainen, CDO, Partner, Frankly Partners Oy

Kuinka asiakasymmärrystä ja -kokemusta teollisuusyrityksissä rakennetaan
Asiakas keskiössä – mitä se tarkoittaa ja miten asiakkaan matka tarpeesta päätöksentekoon hoidetaan digitaalisessa ajassa? Muun muassa tähän kysymykseen pureudutaan asiakasymmärryksen, liidigeneraation, viestintäkanavien hallinnoinnin, asiantuntijuuden sekä integraation ja datan näkökulmasta.
• Päivi Talonen, TkT, B2B marketing and communications specialist

Asiakaslupaus, totta vai tarua Tiina Karppinen, markkinointijohtaja, Grano Oy
Kuka keksii brändilupauksen? Kumpi on ensin henkilöstö vai asiakas? Mistä asiakaskokemus syntyy ja miten sitä mitataan ja mikä on markkinoinnin rooli.
• Tiina Karppinen, markkinointijohtaja, Grano Oy

Viimeisen esityksen otsikko tarkentuu myöhemmin
• Puhuja vaihtunut. Esityksen sisältö tarkentuu ja tiedot päivitetään myöhemmin.

• 15.45 tilaisuus päättyy

– Muutokset ohjelmaan mahdollisia –

Marketing Today on MARK Keski-Suomen konsepti, jonka tavoitteena on tuoda esille markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia asioita Marketing Today-teeman alla. Järjestämme tapahtumia ja verkostoitumistilaisuuksia markkinoinnista ja viestinnästä kiinnostuneille Jyväskylän seudulla.

SEMINAARI ON ILMAINEN mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista 4.2.2018 mennessä. Lisäksi osallistujien tulee ilmoittautua messukävijäksi Sähkö Tele Valo AV 2018 -messuille päästäkseen Jyväskylän Paviljongin auditorioalueelle.

HUOMIOI NÄMÄ:
• Mahdolliset peruutukset pyydetään lähettämään osoitteeseen mark.keskisuomi@gmail.com
• Ilmoittamattomasta tilaisuudesta poisjäännistä veloitetaan 30 €.

Voit ilmoittautua tapahtumaan myös lähettämällä sähköpostin pirjo.maunula@mark.fi