Ovatko suursuosion saavuttaneet kampanjat ja brändit sattumaa, vai millaisia säännönmukaisuuksia taustalla vaikuttaa? Mitä markkinoija voi oppia pyramidihuijareilta ja mediamanipulaattoreilta? Miten ilmiö luodaan?
Sukellamme aamuteemassa pää edellä tarinoiden, innostujien ja vahvistajien maailmaan – ilmiön luomisen perimmäiseen reseptiikkaan.
Lauri Hilliaho (KTM) on kirjailija ja yrittäjä, joka valmentaa ja auttaa yrityksiä luomaan ja hyödyntämään ilmiöitä. Häneltä ilmestyi viime huhtikuussa Ilmiön kaava -kirja, joka on kirjoitettu yhdessä Johanna Puolitaipaleen kanssa.
Osallistujamäärä on rajallinen. Sitovat ilmoittautumsiet 20.1. mennessä!
Tilaisuus on maksuton.
Tervetuloa verkostoitumaan Marketing Today-teeman hengessä!
MARK Keski-Suomi