Media Etukenossa -seminaarin on tiivis kooste tietoa, case-kokemusta, visioita ja käytännön vinkkejä median käytöstä tästä eteenpäin. Seminaari antaa sinulle, jota kinnostaa olla kartalla, mitä mediassa tapahtuu huomenna ja, mitä se tarkoittaa mainostajalle.

Viking Grace lähtee matkaan Turusta, joten ohjelmassa on bussikuljetus torstaina 22.8. Helsingistä Turkuun johdantoesityksineen. Ilalllinen laivalla kollegojen kesken ja perjantaina 23.8. tiivis seminaari upouudella laivalla, joka on lanseerannut uuden laatutason risteilybusinekseen. Laiva itsessään on jo näkemisen arvoinen. Bussi tuo osallistujat perjantai-iltana takaisin Helsinkiin.

Puheenvuorojen esittäjät ovat todellisia medialan ammattilaisia:
– Kari Korkiakoski, Futurelab Finland
– Juha Väyrynen, Kaleva
– Jani Halme, Toinen PHD
– Tommi Pelkonen, Google Finland

Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.

Torstai 22.8.2013  

17:00 – 21:00

Kokoontuminen Helsingin keskustassa (paikka ilmoitetaan myöhemmin)

Tervetuloa – tilaisuuden tavoitteet ja yleisohjelma
Lauri Sipilä, MARK

Mitä tuleman pitää ja mitä se tarkoittaa meille kaikille?
Kari Korkiakosko, FutureLab Finland – Seminaarin moderaattori

Muutama sana muutoksesta. Huomenna kaikki muuttuu taas.
Jani Halme, Toinen PHD

Saapuminen Turun Linnasatamaan, siirtyminen Viking Grace-laivaan, hyttien jako

21:00

Illallinen Buffet Aurorassa

 

Perjantai 23.8.2013  
8.35 – 9:45 Meriaamiainen
11:00 – 15:00

Media Etukenossa -seminaari
(kokoustila)

Päivän alustus: Median aika portinvartijana on ohi. Mitä sitten?
Kari Korkiakoski, Futurelab Finland

Näkemyksiä perinteisen median digitalisoitumisesta. Case Kaleva: Strategisesta muutosjohtajuudesta konkreettiseen tuotekehitykseen.
Juha Väyrynen, Vice President, Kaleva

Markkinoitiautomatisaatio mahdollistaa ennennäkemättömän luovat ratkaisut. Eli kuinka kaikki muuttuu taas?
Jani Halme, luova johtaja, Toinen PHD

15:00 Päivällinen- Buffet Aurora
Get Together Drinks & Entertainment
19:50 Laiva saapuu Turkuun
Bussikuljetus Helsinkiin
100x100.gif

Jani Halme

Jani Halmetta on julkisuudessa tituleerattu luovan mediakäytön edelläkävijäksi. Hän on aktiivinen keskustelija markkinointimaailman tulevaisuudesta ja yksi viime vuosien palkituimmista alan suunnittelijoista.

100x100.gif

Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski on uudistanut suomalaista markkinointiviestintää jo yli 20 vuotta. Tällä hetkellä hän on Suomen johtava Net Promoter Score -mallin asiantuntija sekä asiakaskeskeisen markkinoinnin rakentaja. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää uusia markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Kari on ollut ideoimassa ja vetämässä Aalto Executive Education -organisaation Change Marketing! -foorumia, joka on markkinoinnin johdolle tarkoitettu foorumi.

100x100.gif

Tommi Pelkonen

KTM Tommi Pelkonen toimii Google Suomen mediaratkaisujen johtajana. Ennen Googlelle siirtymistään Tommi toimi strategiajohtajana Frantic:issa. Hän on myös työskennellyt digitaalisen median liiketoimintahaasteiden parissa vuodesta 1996 mm. Satama Finlandin, Satama Amsterdamin, Finpron ja Helsingin kauppakorkeakoulun asiantuntijana, konsulttina ja strategina. Katso myös: http://www.linkedin.com/in/tommipelkonen