Media Etukenossa -seminaarin on tiivis kooste tietoa, case-kokemusta, visioita ja käytännön vinkkejä median käytöstä tästä eteenpäin. Seminaari antaa sinulle, jota kinnostaa olla kartalla, mitä mediassa tapahtuu huomenna ja, mitä se tarkoittaa mainostajalle.
Viking Grace lähtee matkaan Turusta, joten ohjelmassa on bussikuljetus torstaina 22.8. Helsingistä Turkuun johdantoesityksineen. Ilalllinen laivalla kollegojen kesken ja perjantaina 23.8. tiivis seminaari upouudella laivalla, joka on lanseerannut uuden laatutason risteilybusinekseen. Laiva itsessään on jo näkemisen arvoinen. Bussi tuo osallistujat perjantai-iltana takaisin Helsinkiin.
Puheenvuorojen esittäjät ovat todellisia medialan ammattilaisia:
– Kari Korkiakoski, Futurelab Finland
– Juha Väyrynen, Kaleva
– Jani Halme, Toinen PHD
– Tommi Pelkonen, Google Finland
Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.
Torstai 22.8.2013 | |
17:00 – 21:00 |
Kokoontuminen Helsingin keskustassa (paikka ilmoitetaan myöhemmin) Tervetuloa – tilaisuuden tavoitteet ja yleisohjelma Mitä tuleman pitää ja mitä se tarkoittaa meille kaikille? Muutama sana muutoksesta. Huomenna kaikki muuttuu taas. Saapuminen Turun Linnasatamaan, siirtyminen Viking Grace-laivaan, hyttien jako |
21:00 |
Illallinen Buffet Aurorassa |
Perjantai 23.8.2013 | |
8.35 – 9:45 | Meriaamiainen |
11:00 – 15:00 |
Media Etukenossa -seminaari Päivän alustus: Median aika portinvartijana on ohi. Mitä sitten? Näkemyksiä perinteisen median digitalisoitumisesta. Case Kaleva: Strategisesta muutosjohtajuudesta konkreettiseen tuotekehitykseen. Markkinoitiautomatisaatio mahdollistaa ennennäkemättömän luovat ratkaisut. Eli kuinka kaikki muuttuu taas? |
15:00 | Päivällinen- Buffet Aurora Get Together Drinks & Entertainment |
19:50 | Laiva saapuu Turkuun Bussikuljetus Helsinkiin |
Jani Halme Jani Halmetta on julkisuudessa tituleerattu luovan mediakäytön edelläkävijäksi. Hän on aktiivinen keskustelija markkinointimaailman tulevaisuudesta ja yksi viime vuosien palkituimmista alan suunnittelijoista. |
|
Kari Korkiakoski Kari Korkiakoski on uudistanut suomalaista markkinointiviestintää jo yli 20 vuotta. Tällä hetkellä hän on Suomen johtava Net Promoter Score -mallin asiantuntija sekä asiakaskeskeisen markkinoinnin rakentaja. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää uusia markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Kari on ollut ideoimassa ja vetämässä Aalto Executive Education -organisaation Change Marketing! -foorumia, joka on markkinoinnin johdolle tarkoitettu foorumi. |
|
Tommi Pelkonen KTM Tommi Pelkonen toimii Google Suomen mediaratkaisujen johtajana. Ennen Googlelle siirtymistään Tommi toimi strategiajohtajana Frantic:issa. Hän on myös työskennellyt digitaalisen median liiketoimintahaasteiden parissa vuodesta 1996 mm. Satama Finlandin, Satama Amsterdamin, Finpron ja Helsingin kauppakorkeakoulun asiantuntijana, konsulttina ja strategina. Katso myös: http://www.linkedin.com/in/tommipelkonen |