Media Mäessä on vuotuinen, jo legendaksi muodostunut media-alan ammattilaisten kohtaaminen Tahkolla. Tapahtuma järjestetään sekä mediatoimistoille, median edustajille että mainostajille. Aiempina vuosina osallistujamäärä on vaihdellut 80-100 hengen välillä.
Media ylämäessä 7.-9.2.2014: Mundus Novus – Uusi maailma
Media oli Mäessä ensimmäisen kerran vuonna 1996. Silloin markkinoinnissa elettiin sähköisen massamediakauden viimeisiä vuosia: valtakunnalliseen tavoittavuuteen yltävien mainosvälineiden yhteenlaskettu määrä laskettiin kahden käden sormin. Netistä puhuivat vain nörtit.
Tässä vuosien saatossa on tapahtunut paljon. Uuden vuosituhannen ensimmäinen vuosikymmen oli digitalisoitumisen ja www:n aikakausi. Tuolloin koimme niin hakukoneiden esiinmarssin, sosiaalisen median, kymmeniä uusia televisiokanavia, kuin tablettien yleistymisen alkamisen.
Nyt siirrymme uuteen vaiheeseen. Alkaa digitaalisen massaverkkomedian aikakausi. Tässä ajassa luovat suunnittelijat lyövät kättä robottien kanssa. Koko ajan yleistyvän käyttäytymiskohdennuksen avulla voimme levittää viestiä käsittämättömän tarkasti kohdentaen saaden tueksemme massamediasta tutun ison volyymin ja laajan peiton.
Tulemme näkemään henkilöpersonoitua sanomalehtimainontaa tableteissa ja yksilöityjä 30 sekuntisia tv-spotteja. Puhumattakaan mihin kaikkeen hakukoneet ja sosiaaliset mediat pystyvät.
Mitä tämä tarkoittaa…. mainostajalle, medioille, mainostoimistoille, mediatoimistoille tai minulle?
Siitä kuulet työelämäsi tärkeimmässä seminaarissa Media Mäessä 7.2.2014.
TILAISUUS ON TÄYNNÄ.
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Mediaryhmä. Mukana Tahkolla ovat:
|
|
|
|
|
|
|
Media Ylämäessä perjantaina 7.2.: |
9.00 |
Aamiainen Aamun ensitahdit – seminaarin avaus |
T e k n o l o g i a Digitaalinen transformaatio & mainoseurojen uusjako |
|
Perinteisen median hidas kuolema luo suunnatonta tuskaa ja synnyttää uskomantonta uutta. Aivan kuten musiikkiteollisuudessa. |
|
Ihminen on reaaliaikamarkkinoinnissa sekä tärkein että heikoin lenkki |
|
#SocialTV – Pyhä kominaisuus: Ihminen, sisällöt ja vuorovaikutus |
|
12.15 |
L o u n a s |
13.15 |
T a r i n a a n t a a t e k n o l o g i a l l e s y d ä m e n Automatisoitu asiakkuusmarkkinointi on tunteeton ilman tarinaa |
Personoitu tarina toimii ansaitun median välineenä |
|
Markkinoinnin käytettävyys |
|
Monopoli murtuu vai murtuuko? |
|
16.30 20.00 |
Seminaariosuus päättyy. Ilta jatkuu yhteisen illanvieton merkeissä Pehkubaarissa. |
Lauantai – sunnuntai |
|
9.00 11.30 |
Aamiainen Sokos Hotelli Tahkovuori Virallinen Media Mäessä -mäkikisa ja tapahtumapäivä Tahkon rinteet |
19.00 | Mäkikisan palkintojenjako ja illallinen |
SUNNUNTAI 9.2. | |
9.00 | Aamiainen Sokos Hotelli Tahkovuori |
Lentomatkustajien paluumatka Kuopio – Helsinki RYHMÄ II: |
|
Oikeudet ohjelman muutoksiin pidätetään. |
Aarne Aktan |
|
Christopher Fernandez Christopher on R3al Helsingin toimitusjohtaja ja osakas. Hän on aikaisemmin työskennellyt Euroopan johtavan mainosteknologiayrityksen Adformin Suomen liiketoiminnan vetäjänä. Tätä ennen hän toimi neljä vuotta Virta Helsingissä mm. Head of Digitalina. |
|
Belinda Gerdt Belinda Gerdt vastaa Microsoftilla asiakkuuksien johtamisen ja toiminnanohjauksen ratkaisuista. Hän on aiemmin toiminut markkinointiviestinnän johtotehtävissä eri teknologiayrityksissä. Suurella intohimolla hän suhtautuu viinin ja ruoan lisäksi liiketoiminnan ja markkinointiviestinnän digitalisoitumiseen. |
|
|
Jani Halme Jani on Suomen vanhin diginatiivi, digitaalisen median uniikkeja kerronnankeinoja vuosia testannut mies tarinoiden Karjalasta. |
Juha Kvist |
|
Martti Lindholm Televisioakatemia ry palkitsi 8.8.2013 Lindholmin Vuoden tv-tulokkaana ansioituneesta työstä tv-katsojien kanssa käytävän vuorovaikutuksen edistämisestä sekä vuorovaikutuksen hyödyntämisestä tv-ohjelmien tuotantoa rikastavana tekijänä. |
|
Marco Mäkinen Marco on markkinointi- ja brändistrategi, joka on auttanut 25 vuoden ajan suomalaisia brändejä menestymään maailmalla. Mäkinen on vetänyt mainos- ja digitaoimistoja SEK & GREY:stä Egoon ja hän toimii parhaillaan TBWAHelsingin strategiasta ja konsultoinnista vastaavana johtajana ja varatoimitusjohtajana. |
|
Kati Riikonen |
|
Roope Ruotsalainen Roope on intohimoinen analytiikkasaarnaaja ja digitaalisen liiketoiminnan kehittäjä. Roope toimii Frankly Partners asiakasnäkemystoimistossa Chief Digital Officer -roolissa. Aiemmin hän on työskennellyt Dagmarissa mm. digitaalisten palveluiden kehittämisen ja analytiikka -liiketoimintojen vetäjänä sekä asiakkuusjohtajana. |
|
Mika Räihä Mika toimii R3al Helsingin asiakkuusjohtajana sekä osakkaana. Hän on aiemmin toiminut Virta Helsingissä Head of Digital roolissa. Ennen Virtaan siirtymistä hän on ollut mm. TBWAn, Blue1 sekä Dagmarin palveluksessa. |