Mikä mainonta jää kuluttajan mieleen? Mitkä mainosvälineet nousevat kärkeen?
Mainonnan spontaani muistaminen -tutkimus 2016 kertoo, mitkä mainokset ja mainostajat ovat parhaiten jääneet kuluttajien mieleen.
• Kuinka monta mainosta suomalaiset osasivat nimetä viikon ajalta ja mitkä ovat muistetuimmat mainostajat?
• Vastaava tutkimus on tehty vuosina 2008, 2010 ja 2014. Miten uusissa tuloksissa näkyy digitalisaation vaikutus?
Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan vaikuttavasta mainonnasta!
Tutkimustulokset esittelevät Pauliina Aho, tutkimusjohtaja, Taloustutkimus Oy:stä ja Leena Kiikkilä, Market Insight Manager, Postista.
Aamukahvitarjoilu. Mukaan mahtuu 20 markkilaista. Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumsita etukäteen – viimeistään 21.11. mennessä.
Tilaisuuden järjestää MARK kumppani Posti. Mainonnan spontaani muistaminen -tutkimuksen toteutti Taloustutkimus Oy viikolla 43 (24.-30.10.2016).
Tervetuloa!