Viime aikoina on paljon keskusteltu valtioiden tavoista kerätä kansalaisten verkkopalveluiden käyttötietoja, mutta mitä tietoja suomalaiset yritykset keräävät asiakkaistaan digitaalisissa kosketuspisteissä? Liike-elämän puolella on jo pitkään puhuttu big datasta, analytiikasta, mittaamisesta ja asiakaslähtöisestä kehityksestä, mutta miten käyttäjien verkkopalveluiden käyttötietoja todella hyödynnetään liiketoiminnan kehittämiseksi?
Näihin ja muihin kysymyksiin saa vastauksia Dicolen uusimman tutkimuksen julkistustilaisuudessa ”Miten kotimaiset yritykset seuraavat, mittaavat ja oppivat asiakkaidensa käyttäytymisestä verkossa?”, jossa avataan datan lukemattomia mahdollisuuksia liiketoiminnassa.
Tilaisuuden isännöi jo Mittamieheksi tituleerattu Dicolen toimitusjohtaja Teemu Arina ja muut esiintyjät ovat Dicolen Tiina Neuvonen ja Petra Kaipio sekä Esko Kilpi, Esko Kilpi Oy ja Sam Inkinen.