Suomalaiset mobiili- ja tablettikäyttäjinä
Älypuhelimet ja tablet-laitteet yleistyvät huimaa vauhtia ja muuttavat suomalaisten mediankäyttötapoja. Sanoma pureutui aiheeseen yhdessä TNS Metrix Digitalin kanssa tutkimalla 1500 suomalaisen älypuhelin/tablet käyttöä. Tutkimuksessa päästään kiinni mobiilin rooliin eri ikäryhmissä.


Petri Korhonen       
Taloussanomien
toimituspäällikkö     

 

 
Mirja Nevalainen
Ilta-Sanomien mobiilin tuotepäällikkö

Palvelut herättävät laitteen ja asiakaskokemuksen henkiin
Mobiilit laitteet ovat jatkuvasti läsnä asiakkaiden arjessa, siksi käyttökokemukseen ja palveluiden sisältöön panostaminen on tärkeää. Tarja Jernström kertoo käytännön esimerkkien kautta miten tehdään hyvä mobiili käyttökokemus ja mitä asioita markkinoijan kannattaa ottaa huomioon prosessin aikana.

  Tarja Jernström, Microsoft
  Tarja työskentelee evankelistana Microsoftilla ja vastaa  
  mobiilisovelluskumppaneista Suomessa. Urallaan Tarja on toiminut monipuolisissa
  markkinoinnin, viestinnän ja myynnin tehtävissä sekä toiminut yhteistyössä useiden
  eri toimialojen kanssa.

 

Tilaisuuden yhteistyökumppani on Taloussanomat.

MARK Aamuteema -tilaisuudet ovat MARK:in jäsenille tarkoitettuja lyhyitä aamuseminaareja markkinoinnin eri aihealueista. Tilaisuudet ovat MARK:in jäsenille maksuttomia mutta edellyttävät ilmoittautumista etukäteen. Aamukahvitarjoilu.