Suomalaiset mobiili- ja tablettikäyttäjinä
Älypuhelimet ja tablet-laitteet yleistyvät huimaa vauhtia ja muuttavat suomalaisten mediankäyttötapoja. Sanoma pureutui aiheeseen yhdessä TNS Metrix Digitalin kanssa tutkimalla 1500 suomalaisen älypuhelin/tablet käyttöä. Tutkimuksessa päästään kiinni mobiilin rooliin eri ikäryhmissä.
|
|
Palvelut herättävät laitteen ja asiakaskokemuksen henkiin
Mobiilit laitteet ovat jatkuvasti läsnä asiakkaiden arjessa, siksi käyttökokemukseen ja palveluiden sisältöön panostaminen on tärkeää. Tarja Jernström kertoo käytännön esimerkkien kautta miten tehdään hyvä mobiili käyttökokemus ja mitä asioita markkinoijan kannattaa ottaa huomioon prosessin aikana.
Tarja Jernström, Microsoft |
Tilaisuuden yhteistyökumppani on Taloussanomat.