Kuluttajien verkkokäyttö siirtyy yhä enemmän mobiiliin. Puhelin on aina mukana. Se on henkilökohtainen ja intiimi. Se on tehokas väline markkinoijalle, jos sen luonnetta kunnioittaa. Vanhan mallinen päällekäyvä tarjonta kääntyisi mobiilissa ympäristössä itseään vastaan. Asiakasta hyödyttävä relevantti sisältö sen sijaan on tervetullutta.

Asiakaskohtaamisia pienellä ruudulla, isolla ajatuksella.
– Onnistuneen mobiilimarkkinoinnin edellytykset
– Case esimerkkejä, DNA
Kati Riikonen, kuluttajaliiketoiminnan Online-johtaja, DNA
Katin vastuulla DNA:lla on ’kaikki klikattava’ mm. online-myynti,
-markkinointi, -palvelut ja -analytiikka. Kati on ollut aiemmin yrittäjänä
sekä toiminut kansainvälisissä yrityksissä B2C ja B2B markkinoinnin
tehtävissä. Katin tapaa myös twitteristä @katiriik.

Mobiili on tulevaisuuden päämedia
Kuinka Iltalehti panostaa liikkuvien lukijoidensa palvelemiseen paremmin.
Videoista Instagram-fiidiin, selfie-bannereista 360-näkymiin. Laita kuluttaja
viihtymään brändisi parissa.
Jari Lyyra, Key Account Manager, mediamarkkinointi IL-Media/Alma Media Suomi Oy
Jari on toiminut markkinoinnin parissa eri puolilla pöytää niin ostajana, asiantuntijana kuin myyjänäkin viimeiset 15-vuotta unohtamatta myöskään aktiivijäsenyyteen liittyviä tehtäviä MARK ryhmissä.

Aamukahvitarjoilu klo 8.30. Ohjelma alkaa klo 8.45. Osallistujamäärä on rajattu.

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy.