Vaikuttavaa digitaalista mainontaa ohjelmallisella ostamisella
Sanoma on nostanut kuluvan vuoden aikana ohjelmallisen ostamisen tasavertaiseksi perinteisen mediamyynnin rinnalle ja avannut dataansa aiempaa monipuolisempaan käyttöön. Miten mainostajat hyötyvät ohjelmallisesta ostamisesta? Minkälaisia mahdollisuuksia data ja automaatio tuovat mainostajille?
* Jaakko Kuivalainen vastaa Sanoman ohjelmallisesta myynnistä ja datan kaupallistamisesta.

Display-mainonnan ohjelmallinen ostaminen Veikkauksessa
Veikkaus on ollut edelläkävijä display-mainonnan ohjelmallisessa ostamisessa, mutta miksi Veikkaus ostaa ohjelmallisesti. Millainen rooli ohjelmallisella ostamisella on Veikkauksessa tulevaisuudessa?
* Tommi Malmivaara on Veikkauksen digitaalisen markkinoinnin päällikkö.

Aamukahvi on tarjolla klo 8.00 ja esitys alkaa klo 8.30.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista tilaisuuteen etukäteen – viimeistään 20.9. mennessä.

Tervetuloa!
MARK Digiryhmä