Brändit ja kauppiaat hakevat laadukkaampaa asiakaskokemusta ja myynnin kasvua digitaalisesta myymälämediasta
Päivittäistavarakaupassa merkittävin osa kuluttajien lopullisista ostopäätöksistä tehdään myymälöissä. Brändien mahdollisuudet kohdentaa markkinointiaan yksittäisiin kuluttajiin kustannustehokkailla ja helpoilla tavoilla ostoskierrosten aikana myymälöiden sisällä ovat toistaiseksi olleet erittäin rajalliset.
Kuulas Helsinki on toteuttanut kesä-elokuussa 2017 digitaalisen myymälämarkkinoinnin kuluttajatutkimuksen, joka pureutui erityisesti digitaalisen myymälämarkkinoinnin vaikutuksiin ostokäyttäytymiseen.
MARK Aamuteemassa kuulet ensimmäisten joukossa tuoreen tutkimuksen tuloksista ja johtopäätöksistä. Case-esimerkkejä mainostajien kampanjoista sekä niiden tuloksista. Saat tietoa myös vähittäiskaupan lähitulevaisuuden uusista markkinointi- ja palvelumuodoista.
Esiintyjinä ovat Anna Bäckström, Kuulas Helsinki ja Ahti Leväaho, Smartcart Oy.
Anna Bäckström, toimitusjohtaja, Kuulas Helsinki
Annaa innostavat erityisesti uudet ilmiöt kuluttajakentällä sekä yhteiskunnassa, joista digitalisaatio edustaa vahvinta, koko yhteiskuntaa läpileikkaavaa murrosta. Oman työnsä ohella Anna toimii sosiaalipsykologian dosenttina Helsingin yliopistolla, ja ohjaa sekä opettaa tulevaisuuden markkinatutkimuksen tekijöitä sekä tilastotieteen opiskelijoita.
Ahti Leväaho, markkinointikippari, Smartcart Oy
Markkinointi- ja mediamies, joka on ollut parin vuosikymmenen aikana starttaamassa ja puhaltamassa uutta virtaa useampiin digitaalisiin medioihin. Oman työnsä ohella Ahti toimii HSS-purjehdusseuran klubimestarina.
Smartcart Oy on kotimainen teknologia- ja mediayhtiö, joka tekee yhteistyötä kaupan toimijoiden kanssa uusia ja innovatiivisia markkinointi- ja palveluratkaisuja vähittäismyymälöihin.
Aamukahvitarjoilu alkaa klo 8.45 ja esitys alkaa klo 9.00.
Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille. Osallistujamäärä on rajattu. Ilmoittautumiset viimeistään 21.9. mennessä.
Tervetuloa!