• Verkkosivuston brändääminen – miten yrityksen asiakaskonsepti tuodaan verkkosivuille?
• Miten verkkosivuille lisätään mielenkiintoa? Entä miten kasvatat ostohalukkuutta?
Kuinka hyvin hyödynnät sivuston sisällön mahdollisuudet: palvelu, informaatio ja myyntitavat?
• Miten rakennetaan joustava verkkokauppa?
• Mikä on O2O?
Näihin kysymyksiin saat vastauksia Antti Tanakalta, joka on MARK kumppani
Sales Energyn Senior Consult.
Antin tavoitteena on tarjota asiakkaille sopiva sähköisen liiketoiminnan malli, jossa huomioidaan fyysisen kaupan tuomat lisäarvot. Antilla on monipuolinen yli 12 vuoden kokemus Verkkokauppa.com:n eri tehtävistä myynnin, oston, logistiikan ja myymäläkonseptin johtamisessa sekä vankka kokemus sähköisen ja fyysisen kaupan liiketoiminnasta eli monikanavamyynnistä.
Tilaisuuden isäntänä on MARK kumppani Sales Energy.