Tiistai 17.4.2018 klo 17:00–19:00 Pop Media Oy, Fredrikinkatu 42, 3.krs, Helsinki
Miten perinteisestä printtimediayhtiöstä tuli terävintä markkinointiteknologiaa hyödyntävä ohjelmallisen ostamisen ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Jokainen kuluttaja on uniikki ja haluaa lukea juuri häntä kiinnostavaa sisältöä. Miten sisältö tarjoillaan monikanavaisesti eri kohderyhmille ja minkälaista on laadukas sisältö vuonna 2018.
Liiketoiminnan siirtyessä digitaalisiin kanaviin laskun maksavat kuluttajien sijasta mainostajat. Miten journalismi sekä kaupalliset tavoitteet on sovitettavissa yhteen. Minkälainen digimainonta saa tuloksia aikaiseksi?
MARK Viestintäryhmän järjestämällä vierailulla on keskustelua herättämässä ja provosoimassa Pop Median Chief Operating Officer Mikko Mali.
Tilaisuus on maksuton MARKin jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen. Osallistujamäärä on rajattu.
Tervetuloa!
MARK Viestintäryhmä