Printin kuolemasta on puhuttu jo jonkin aikaa – digitaalisuus tulee ja tappaa – vai tappaako? Mikä oikeasti on printin tulevaisuus?
Tiukan näkemyksen antavat aamuteeman puhujat. Mukana ovat niin suunnittelijoiden, Mainostajien Liiton, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton kuin omaakin tekemistään monipuolistaneen perinteisen reprotalon näkemykset.
Esiintyjät:
* Ritva Hanski-Pitkäkoski, toimitusjohtaja, Mainostajien liitto
* Tarja Virmala, toimitusjohtaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto
* Petri Telaranta, toimitusjohtaja, Heku
* Nonna Breilin-Suominen, AD ja Maria d’Alte, AD, Redland
Tilaisuuden päätteeksi pidetään Printtiryhmän vuosikokous, jossa valitaan mm. uudet jäsenet johtokuntaan.
Tilaisuuden järjestäjänä MARK Printtiryhmä.