Markkinoinnin muutos pakottaa markkinoijat muuttamaan totuttuja toimintamalleja ja rakenteita. Datan jalostaminen tiedoksi ja edelleen näkymyksiksi on pohjana tuloksellisille kasvustrategioille. Luotujen näkemysten hyödyntäminen tiedolla johtamisen prosessissa on avain jatkuvaan optimointiin, markkinoinnin sisältöjen reaaliaikaiseen kehittämiseen, koko ajan pienemmille kohdesegmenteille tehtävään markkinonnin suunnitteluun sekä kilpailuetua tuovaan tuote- ja palvelukehitykseen.
Agendalla mm. markkinoinnin must win battles 2015
• Asiakkuuksien kehittäminen markkinoinnin selkärankana
• Datavarannot markkinoinnin johtamisen tukena
• Digirevoluutio myynnin draiverina: markkinoinnin automaatio ja kivijalka-asiakkuuksien digitalisoituminen
• Markkinoinnin vaikuttavuuden mittaaminen datakaudella
Esiintyjinä aamuteemassa ovat Tomi Härmä ja Sakari Forslund Dagmarista.
Tomi Härmä toimii Dagmarissa asiakkuusjohtajana. Hän on vastannut yli 10 vuoden ajan Suomen ykkösbränditalojen kanssa datan jalostamisesta asiakasymmärrykseksi ja asiakasymmärryksen jalostamisesta kannattavaksi liiketoiminnaksi.
Sakari Forslund on asiakkuusmarkkinointiin erikoistunut strateginen suunnittelija. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus asiakkuuksien johtamisesta ja hoitomallien rakentamisesta TeliaSoneralla. Viime keväästä hän on ollut Dagmarin asiakkaiden käytettävissä asiakkuuksien analysointiin ja johtamiseen sekä markkinoinnin automaatioon liittyvissä projekteissa.
Dagmar on vuonna 1973 perustettu Salomaa Groupin omistama kansainvälisistä ketjuista riippumaton markkinontiviestintäalan yritys.
Aamukahvitarjoilu.