Asiakaslähtöisyydestä kilpailukeino sisältömarkkinoinnin keinoin
MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä järjestää SUHDE 2013 aamupäiväseminaarin, jossa parhaat asiantuntijat tarjoavat tehokkaita työkaluja ja opettavaisia esimerkkejä, miten kannattavia, pitkäaikaisia asiakassuhteita luodaan, ylläpidetään ja seurataan.
Ihmiset hakevat verkosta tietoa enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Yritysten on tarjottava tietoa, joka palvelee ihmisten konkreettisia tarpeita ja vastaa heidän kysymyksiin. Tällainen sitouttava sisältö luo kohtaamisia, varmistaa hakukonenäkyvyyden ja tuottaa ansaittua näkyvyyttä.
Tilaisuudessa esiintyvät:
* Johnas Liljegren, Facebook/Ruotsi ja Lassi Miettinen, Dagmar
* JP Virtanen, Avaus Oy
* Tommi Pelkonen, Google Finland
* Ida Hakola, Vapa Media Oy
Eikä tässä vielä kaikki!
Kaikkien seminaariin osallistujien kesken arvotaan Markkinointi-instituutin vapaavalintainen jopa 2000 euron arvoinen kurssi markkinoinnin ja viestinnän osaamisalueelta. Jos olet kiinnostunut kestävästä onnesta etkä irtosuhteista – tämä seminaari on sinulle.
Suhde2013 seminaarin yhteistyökumppanit:
8.30 | Ilmoittautuminen ja aamiainen |
9.00 |
Social CRM – Miten sosiaalisen median avulla rakennetaan kestäviä asiakassuhteita Johnas helps companies to understand how to drive business and brand objectives by engaging consumers on Facebook. He will share principles to build lasting customer relations that go beyond just the Facebook platform. Lassi Miettistä kiehtoo erityisesti tarinankerronta ja sisältömarkkinointi sosiaalisten medioiden avulla. Asiakassuhteiden rakentamisen ja syventämisen voi tuoda osaksi tätä tarinaa hyödyntäen yrityksen omia sosiaalisia kanavia ja tietoa omista asiakkaistaan. |
9.50 |
Smart Marketing – Markkinoinnin automaatio yleistyy vauhdilla, miten hyödynnät sitä ja miten vältät sudenkuopat |
10.50 |
Kaikissa kanavissa, kaikille yleisöille, 24/7 – miten palvella sitouttavammin asiakkaita verkossa? Tommi is working at Google as Head of Media Solutions. Prior joining Google, Tommi has worked at Frantic, at Finpro Budapest, at Satama Amsterdam&Helsinki and at Helsinki School of Economics in digital strategy and marketing roles. He has published several articles and is also the co-author of the MindTrek’s 10 year publication from 2007. He is an active spokesperson about digital opportunities and continues to strive for innovation & continuous in the contemporary digital world. Tommi has been involved with digital business development since 1996 and keeps on pushing the Finnish markets forward in his current role at Google. |
11.25 |
Sisältömarkkinoinnin ytimessä: Verkko pakottaa yritykset asiakaslähtöisyyteen |
– Pidätetään oikeudet ohjelman muutoksiin – |
|
Johnas Liljegren Johnas toimii Ruotsin Facebook organisaatiossa Client Partnerina. Hän on sosiaalisen median strategi ja kaupallisesti vastuussa Suomen Facebookista. |
|
Lassi Miettinen |
|
JP Virtanen |
|
Tommi Pelkonen |
|
Ida Hakola |