Kuinka onnistut luomaan kestäviä, pitkäikäisiä asiakassuhteita sekä kansainvälisillä että kotimaisilla B2B- ja B2C-markkinoilla? Mikä rooli markkinoinnin automaatiolla, asiakaskokemuksella ja sisältömarkkinoinnilla on tässä haasteellisessa tehtävässä?
SUHDE2014 – Kestäviä kaukosuhteita aamupäiväseminaarissa saat vastauksia näihin kysymyksiin. Seminaarin päätteeksi arvotaan osallistujien kesken Markkinointi-instituutin koulutuspaketti – arvo jopa 3.000 €. Ilmoittautuminen tilaisuuteen viimeistään 30.10. mennessä.
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.
8.00 | Ilmoittautuminen ja aamupala | |
8.30 | Seminaarin avaus • Maarit Wahlbom, puheenjohtaja, MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä • Antti Järvinen, kaupallinen johtaja, Sanoma Osakeyhtiö |
|
Tulevaisuuden asiakassuhde ja 10 poikkeuksellista toimenpidettä kukoistavan asiakassuhteen luomiseksi • Markus Keränen, toimitusjohtaja, 15/30 Research 15/30 tutkii nykyhetkeä ja ennakoi tulevaisuutta lähtökohtanaan tulevaisuuden kestävä kasvu ja ihmisläheisyys. 15/30 Research avaa yhteiskunnan ja markkinoinnin kokonaiskuvan, mutta tarkastelee myös yksittäisen ihmisen elämää. |
|
|
Voiko markkinoinnilla kasvattaa Venäjän kauppaa? • Pia Maria Halttunen, Head of Advertising, Tulos Helsinki Oy Tulos Helsinki Oy auttaa asiakkaitaan tekemään tulosta verkossa nostamalla verkkopalvelun kävijämääriä, tehostamalla sen tuottavuutta ja kasvattamalla verkon kautta saatua myyntiä. Eli ”Enemmän oikeita asiakkaita verkosta!”. |
|
|
Tauko, jonka aikana Speed Networking Tuomas Airisto on Zeelandin toimitusjohtaja, jonka johdolla Zeeland on kehittynyt Suomen monipuolisimmaksi markkinoinnin palveluyritykseksi. Marjut Alatalo (ACC) vetää Zeelandin valmennusliiketoimintaa ja on saanut valmentajana paljon kiitosta osallistavasta otteestaan. Zeeland on Suomen monipuolisin markkinoinnin palveluyritys. Asiakkaidemme käytössä on palvelukokonaisuus, jota perinteinen mainos-, media-, viestintätoimisto tai valmennusyritys ei tarjoa. Sadan ammattilaisemme tinkimätön osaaminen ja intohimo synnyttävät mitattavaa kilpailukykyä ja menestystä asiakasyrityksillemme. www.zeeland.fi |
|
|
Parempaa palvelua ja tehokkaampaa markkinointia automaation avulla kaikilla mantereilla Vaisala Oyj on maailman johtava ympäristön ja teollisuuden mittausratkaisuja tarjoava yritys. Se on tarjonnut jo 78 vuotta innovatiivisia havainto- ja mittaustuotteita ja palveluja meteorologian ja valittujen, säästä riippuvaisten toimialojen sekä teollisuuden mittaustarpeisiin. |
|
|
B2B- markkinointi kansainvälisillä vesillä • Petri Tolonen, myynti- ja markkinointijohtaja, Steerprop Oy Steerprop Oy on raumalainen, laivojen ohjattavia potkurilaitteita valmistava yritys, jonka tuotannosta menee vientiin lähes 100 %. |
|
|
12.00 |
Markkinointi-instituutti arpoo osallistujien kesken koulutuspaketin. Tilaisuus päättyy. |
|
|
– Oikeudet ohjelman muutoksiin pidätetään – |