Kaiken takana on asiakas. Asiakasmarkkinointi nyt – ja lähitulevaisuudessa. Tekninen, taktinen, tieto, strategia, käytäntö. Kaikki olennainen ”best of class” -pohjalta nyt yhdessä ja samassa kattauksessa. Varaudu iltapäivään, joka tarjoaa näkemyksiä, oivalluksia, ideoita ja innostusta.

Tilaisuuden järjestää MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä/MARK Kustannus Oy.

Tervetuloa Suhde2016 -seminaariin!
Mistä syntyy asiakassuhteen arvo digitaalisessa ajassa?
Mistä syntyy suhteen arvo asiakkaalle, entä yritykselle? Miten asiakassuhteen arvoa voi mitata verkossa ja johtaa kasvuun? Lähes jokainen kuluttaja- ja yritysasiakas on osa yhä suurempaa digitaalista verkostoa, ja verkostojen merkitys asiakkaan ostopäätöksissä kasvaa.
* Elina Kukkonen, markkinointijohtaja, DBA
Alma Media Oyj

Elinalla on mittava kokemus brändien kehitys-, markkinointi- ja myyntitehtävissä median ja kuluttajabrändien palveluksessa. Esitys perustuu Elinan tuoreeseen väitöskirjaan.
Asiakasnäkemyksellinen brändien johtaminen
Asiakasnäkemys = Asiakasymmärrys + kilpailussa erottelevat vahvuudet + muutosjohtaminen
Nykypäivän brändeille ei riitä asiakkaiden ja heidän tarpeidensa ymmärtäminen. Fokusoimalla brändiä ja sen johtamista sen erottelevien vahvuuksien varaan, saavutetaan paras liiketoiminnallinen menestys.
* Anna-Riikka Hovi, toimitusjohtaja, asiakasnäkemystoimisto Frankly Partners
Anna-Riikka on aiemmin vaikuttanut media- ja mainostoimistojen johtotehtävissä.
Koneen, datan ja ihmisen kollaboraatio. Näin moderni markkinoinnin ja myynnin prosessi kulkee asiakkuusmarkkinoinnin näkökulmasta.
Asiakkaiden odotukset ovat muuttuneet ja yritysten pitää johtaa asiakaskokemusta uusin eväin ja aattein. Miten käy henkilökohtaisen asiakaskokemuksen kun markkinointia ja myyntiä automatisoidaan? Mikä on teknologian rooli ja mikä ihmisen? Entä miten asiakas kokee uuden todellisuuden?
* Tomi Yrjölä, Director, Customer Experience & Automation, Dingle Oy
Tomilla on laaja-alainen kokemus medioiden, mainonnan, markkinoinnin ja myynnin alueilta. Dinglessä hän toimii kyborgina: ihmisen ja tekniikan yhdistämisen asiantuntijana.
Asiakaskokemus syntyy kaikkien aistien kautta
Casino Helsingin toiminnassa pyritään synnyttämään asiakkaille positiivisia aistiärsykkeitä ja luomaan monipuolisesti elämyksiä ja yllätyksiä viihteellisesti peli- ja viihdemaailman avulla, viidelle aistille.
* Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki, RAY
Ollilla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisestä eri ympäristöissä. Casino Helsinki tarjoaa mahdollisuuden luoda ja kehittää asiakaskokemuksia uniikissa kasinoympäristössä.
Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa ison ja valtakunnallisen ravintolaketjun toiminnassa?
Kuinka organisaatiota kehitetään asiakaskeskeiseksi?
Royal Ravintolat on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus, johon kuuluvat emoyhtiö Royal Ravintolat Oy sekä sen tytäryhtiö Royal Konseptiravintolat Oy. Ravintoloita on 60.
* Joonas Mäkilä, Marketing Director ja Partner, Royal Ravintolat konserni
Joonas toimii Royal Ravintolat konsernin markkinointijohtajana vastaten konsernin brandien kehityksestä, markkinoinnista, viestinnästä ja asiakaskokemuksesta. Hän toimii myös liiketoimintajohtajana Royal Ravintoloiden Viihde-ryhmässä, johon kuuluvat Ravintola Teatteri, Casino Helsinki ja Löyly. Aiemmin hän on toiminut Mars Wrigley -konsernin markkinoinnin- ja brandin kehityksen johtotehtävissä Suomessa ja ulkomailla.

Seminaarin moderaattorina on
toimitusjohtaja Kari Korkiakoski,
Futurelab Finland
Ilmoittaudu seminaariin viimeistään 30.9. mennessä! Tilaisuuden aikana osallistujien kesken arvotaan 1.000 euron arvoinen Markkinointi-Instituutin lahjakortti.

HUOM! Casino Helsingin sisäänpääsyyn vaaditaan kuvallinen henkilötodistus.