Kaiken takana on asiakas. Asiakasmarkkinointi nyt – ja lähitulevaisuudessa. Tekninen, taktinen, tieto, strategia, käytäntö. Kaikki olennainen ”best of class” -pohjalta nyt yhdessä ja samassa kattauksessa. Varaudu iltapäivään, joka tarjoaa näkemyksiä, oivalluksia, ideoita ja innostusta.
Tilaisuuden järjestää MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä/MARK Kustannus Oy.
Tervetuloa Suhde2016 -seminaariin! |
Mistä syntyy suhteen arvo asiakkaalle, entä yritykselle? Miten asiakassuhteen arvoa voi mitata verkossa ja johtaa kasvuun? Lähes jokainen kuluttaja- ja yritysasiakas on osa yhä suurempaa digitaalista verkostoa, ja verkostojen merkitys asiakkaan ostopäätöksissä kasvaa. * Elina Kukkonen, markkinointijohtaja, DBA Alma Media Oyj Elinalla on mittava kokemus brändien kehitys-, markkinointi- ja myyntitehtävissä median ja kuluttajabrändien palveluksessa. Esitys perustuu Elinan tuoreeseen väitöskirjaan. |
Asiakasnäkemys = Asiakasymmärrys + kilpailussa erottelevat vahvuudet + muutosjohtaminen Nykypäivän brändeille ei riitä asiakkaiden ja heidän tarpeidensa ymmärtäminen. Fokusoimalla brändiä ja sen johtamista sen erottelevien vahvuuksien varaan, saavutetaan paras liiketoiminnallinen menestys. * Anna-Riikka Hovi, toimitusjohtaja, asiakasnäkemystoimisto Frankly Partners Anna-Riikka on aiemmin vaikuttanut media- ja mainostoimistojen johtotehtävissä. |
Asiakkaiden odotukset ovat muuttuneet ja yritysten pitää johtaa asiakaskokemusta uusin eväin ja aattein. Miten käy henkilökohtaisen asiakaskokemuksen kun markkinointia ja myyntiä automatisoidaan? Mikä on teknologian rooli ja mikä ihmisen? Entä miten asiakas kokee uuden todellisuuden? * Tomi Yrjölä, Director, Customer Experience & Automation, Dingle Oy Tomilla on laaja-alainen kokemus medioiden, mainonnan, markkinoinnin ja myynnin alueilta. Dinglessä hän toimii kyborgina: ihmisen ja tekniikan yhdistämisen asiantuntijana. |
Casino Helsingin toiminnassa pyritään synnyttämään asiakkaille positiivisia aistiärsykkeitä ja luomaan monipuolisesti elämyksiä ja yllätyksiä viihteellisesti peli- ja viihdemaailman avulla, viidelle aistille. * Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki, RAY Ollilla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisestä eri ympäristöissä. Casino Helsinki tarjoaa mahdollisuuden luoda ja kehittää asiakaskokemuksia uniikissa kasinoympäristössä. |
Kuinka organisaatiota kehitetään asiakaskeskeiseksi? Royal Ravintolat on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus, johon kuuluvat emoyhtiö Royal Ravintolat Oy sekä sen tytäryhtiö Royal Konseptiravintolat Oy. Ravintoloita on 60. * Joonas Mäkilä, Marketing Director ja Partner, Royal Ravintolat konserni Joonas toimii Royal Ravintolat konsernin markkinointijohtajana vastaten konsernin brandien kehityksestä, markkinoinnista, viestinnästä ja asiakaskokemuksesta. Hän toimii myös liiketoimintajohtajana Royal Ravintoloiden Viihde-ryhmässä, johon kuuluvat Ravintola Teatteri, Casino Helsinki ja Löyly. Aiemmin hän on toiminut Mars Wrigley -konsernin markkinoinnin- ja brandin kehityksen johtotehtävissä Suomessa ja ulkomailla. |
toimitusjohtaja Kari Korkiakoski, Futurelab Finland |
Ilmoittaudu seminaariin viimeistään 30.9. mennessä! Tilaisuuden aikana osallistujien kesken arvotaan 1.000 euron arvoinen Markkinointi-Instituutin lahjakortti.
HUOM! Casino Helsingin sisäänpääsyyn vaaditaan kuvallinen henkilötodistus. |