Kun asiakaskokemus ja asiakassuhteet ovat kilpailuetuja, mitä ja miten kehittää seuraavaksi? SUHDE2018 tuo parrasvaloihin asiakassuhteiden räätälöinnin. Kuinka yhdistää tuote ja palvelu parempaa arvoa tuottavaksi? Entä mitä yritys, joka toimii superkilpaillulla alalla ja reagoi jatkuvasti muutoksiin, voi tarjota yrityksellesi?
Miksi oli tarpeen kurkistaa asiakkaan makuuhuoneeseen? Ainakin siksi, että sieltä alkoi matka asiakaskokemuksen räätälöinnin huippubrändiksi.
Miten vastuut jakautuvat sopimus- ja toimeksiantosuhteessa? Kannattaako sopimusehtoja päivittää? Tietosuojalain keskeiset kohdat asiakkuusmarkkinoinnin näkökulmasta. GDPR räätälöidysti haltuun @SUHDE2018
Kuulet kolmen menestyjän menestysreseptit data-, analytiikka- ja businessosaamisen luovan yhdistämisen avulla. Maailmanluokan tekijät tuovat ajatuksia myös yrityksesi toiminnan kehittämiseen!
OHJELMA
12.00 Tervetuloa!
12.20 Luksus globaalisti, matkailutoimialalla ja uudessa St.George-hotellissa? Matkailu on toimiala, jossa muutokset havaitaan nopeasti. Esitys avaa inspiroivia näkymiä myös muiden toimialojen edustajille.
* Markkinointijohtaja Mirkku Kullberg, Kämp Collection Hotels Oy
13.00 Asiakastarpeen, tuotteen ja personoidun palvelun yhdistäminen liiketoiminnaksi. Tutkimusmatka globaalisti poikkeavaan räätälöityyn tuotteeseen ja palvelukokemukseen. Ergonomia ja sisustussuunnittelupalvelun tarina.
* Asiakkuusjohtaja Mika Laine, Unikulma Oy
13.40 I l t a p ä i v ä k a h v i
14.10 Miten GDPR-muutoksiin kannattaa varautua markkinoinnin osalta? Entä mitä dokumentaatiota tarvitaan? Kuinka vastuut jakautuvat sopimus- ja toimeksiantosuhteessa? Kannattaako sopimusehtoja päivittää?
* Asiantuntijat Emilia Lasanen ja Jussi Latola, Asianajotoimisto Krogerus Oy
14.50 Luottamuksen ja avoimen datan hyödyntäminen kaupunkimarkkinoinnissa. Miten Helsingin kaupunkimarkkinoinnin uuden MyHelsinki.fi -palvelun sisältöstrategia perustuu paikallisten suosituksiin? Entä mikä on datan merkitys digitaalisessa palvelukehityksessä? Ainakin se, että suunnitelmissa on tarjota MyHelsinki.fi -sivuston käyttäjille heille räätälöityjä, käyttäjädataan perustuvia suosituksia.
* Markkinointiviestintäpäällikkö Tia Hallanoro, Helsinki Marketing Oy
15.30 After Works by Absolut
Kohtaamisia, verkostoitumista ja mahdollisuus hotellikierrokseen.
Tilaisuuden moderaattorina on DBA, viestintä- ja brändijohtaja Elina Kukkonen, Alma Media.
Tervetuloa inspiroivaan SUHDE2018-seminaariin!
Tilaisuuden järjestäjä MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.