Suomen Jääkiekkoliiton (SJL) Leijona-logo on yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä. Julkisuuden valokeilassa paistattelevan maajoukkuetoiminnan lisäksi SJL:n vastuulle kuuluu suomalaisen jääkiekon organisointi (pl. Liiga). Koska valtaosa lajin harrastajista on lapsia ja nuoria, on SJL myös merkittävä kasvattajajärjestö, jolla on toimintaa ympäri Suomen.

Suomen Jääkiekkoliiton markkinointi- ja viestintätiimi kertoo tammikuun tapaamisessa markkilaisille mm. syksyllä lanseeratusta Leijonat-sovelluksesta ja Suomen suosituimman lajin katto-organisaation viestinnästä ja markkinoinnista yleisesti.

Ilmoittautuminen viimeistään 30.12. mennessä – mukaan vierailulle mahtuu 20 markkilaista. Tilaisuus on jäsenille maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Tervetuloa!
MARK Viestintäryhmä