Suoramainonnan myytinmurtajaiset

Oletko kuullut väitettävän, että
1. Suoramainonta ei kiinnosta.
2. Suoramainonta hiipuu.
3. Suoramainonta siirtyy verkkoon.
4. Suoramainonta ei erotu.
5. Suoramainonta ei uudistu.

Me olemme, ja siksi tutkimme jatkuvasti kuluttajien suhtautumisesta markkinointiin ja suoramainontaan. Tutkimuksissa on myös selvitetty paperisuoran vaikuttavuutta ja salattuja elämiä, parhaiten muistettuja mainoksia sekä huomioarvot ja ensivaikutelmat uudesta Postisesta.

Vuoden 2014-2015 tutkimuskoosteen esittelee tutkimuspäällikkö Leeni Kiikkilä, Postin Markkinointipalvelut.

Tervetuloa keskustelemaan suorasta ja sen roolista monikanavaisessa markkinoinnissa.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen. Aamukahvitarjoilu klo 8.30-9.00. Leenin esitys alkaa klo 9.00.

Osallistujamäärä on rajattu.

Tilaisuuden järjestää MARK kumppani Posti.