Vuonna 2014 tehokkaan markkinoinnin edellytys on tehokas markkinointihankinta. Miksi markkinointihankinta on Suomessa edelleen lapsenkengissään ja mitä se itse asiassa oikein on?

Miten markkinointihankinta pystyy antamaan markkinoinnille selkeän kilpailuedun – tai vaihtoehtoisesti jättämään sen kilpailijoille. Hieman kun ennen 100 metrin kisaa sovittaisiin kenen tarvitsee juosta vain 85 metriä.

Aiheesta alustaa Ismo Ojanen, joka on Beaufort Marketing Procurement Oy:n toimitusjohtaja ja pohjoismaiden kokenein markkinointihankinnan ammattilainen.

Ismo vastasi Nokialla markkinointihankinnoista vuodesta 2006 lähtien ensin Aasiassa, sitten EMEAssa ja lopulta globaalisti. Ennen markkinointihankitauraa Ismo veti useita mainostoimistoja sekä Suomessa, Venäjällä, Kiinassa että Singaporessa.

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.