On järkevämpää käyttää hieman vaivaa ja aikaa oikeanlaisen markkinointikumppanin etsintään kuin vaihtaa kumppania useaan kertaan ja aloittaa kaikki alusta. Jokainen kumppani on mielestään tuottavin, innovatiivisin ja ketterin. Mainostoimisto, joka on toiselle asiakkaalle korvaamaton markkinointiresurssi, voi toiselle asiakkaalle olla vain turha kuluerä. Toisille myös riittää yksi kumppani, kun toiset tarvitsevat avukseen useamman kumppanin.
Millä kriteereillä kannattaa valita kumppanit markkinointiin ja millaisia tapoja on kilpailuttaa toimistoja? Kouluttajina toimivat toimistoauditoinnin ja markkinoinnin hankintojen ammattilaiset:
– Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Mainostajien Liitto
– Pia Grahn, toimitusjohtaja, tutkimus- ja strategiatoimisto Regi, Ruotsi
– Anne Aikala, toimitusjohtaja, SuperSkills.
Koulutuksessa pureudutaan markkinointihankintojen tekemiseen pintaa syvemmältä.
MARK jäsenetu – osallistu koulutukseen jäsenhinnalla!
MARKin henkilöjäsenille on neuvoteltu oma jäsenetu – voit osallistua koulutukseen jäsenhinnalla. Muista merkitä ilmoittautumislomakkeessa kohta ”MARK jäsen”.
Tilaisuuden järjestää Mainostajien Liitto.