Tutkimukset osoittavat, että noin 40-60 % ihmisistä poistuu verkkopalvelun ensimmäiseltä sivulta (bounce rate) tutustumatta sen tarkemmin sisältöön. Jotkut kävijöistä ovat tulleet sivuille vahingossa, mutta paljon on myös niitä, jotka ovat oikeassa paikassa, mutta joita yritys ei pysty houkuttelemaan tutustumaan palvelun sisältöön.

Haluatko
* parantaa oman verkkosivusi toimivuutta?
* paremmin ymmärtää, miten autat asiakasta eteenpäin verkkosivullasi?
* varmistaa, että anonyymistä verkkosivukävijästä tulee tarjonnastasi kiinnostunut asiakasdiili.

Aamupäivän kestävässä koulutuksessä käydään läpi yksinkertaisesti ja helppotajuisesti miten verkkosivu saadaan toimimaan liidien kerääjänä. Aamupäivän päätteeksi sinulla on aiheesta selkeä näkemys ja helppoja työkaluja avuksesi, joilla pystyt parantamaan yrityksesi verkkosivua.

Kouluttaja Lena Halén, Viestintätoimisto Contenta
Lena on sisältöstrategi ja viestintäkonsultti,
joka on toiminut yli kymmenen vuotta kouluttajana.

O H J E L M A
Herätä kiinnostus oikealla sisällöllä
* Sisältömarkkinoinnin työkaluilla rakennat asiantuntijaprofiilia ja
verkkonäkyvyyttä sekä lämmität liidejä.

Hio visuaalisuuden avulla yrityksesi uskottavuutta
* Ulkonäöllä on väliä. Miten visuaalisin keinoin rakennat yrityksen uskottavuutta?

Helpota verkkosivun käyttökokemus yksinkertaistamalla ja palvelemalla
* Miten monimutkaiset asiat esitetään yksinkertaisella, asiakkaita palvelevalla tavalla?

Hyödyt esille – asiakas ei ole muusta kiinnostunut
* Puhutteko varmasti verkkosivullanne niistä asioista, joista asiakas on kiinnostunut? Mikä on palvelunne asiakashyöty? Miten se selvitetään? Miten siitä viestitään?

Hanki asiakkaan kontaktitiedot – ja aloita palvelevalla markkinoinnilla ravitseminen
* Miten houkutellaan potentiaalisia asiakkaita antamaan omat kontaktitietonsa yritykselle, jotta voimme aloittaa dialogin hänen kanssaan.

Aamiainen ja välipalatarjoilu.

Ilmoittautumiset viimeistään 25.11. mennessä. Osallistujamäärä on rajattu.

Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.