MARK Aamuteemassa Mikko Kosken ja Krista Elopuron esitys ottaa kantaa siihen, miten tekoäly tulee muuttamaan markkinointia lähitulevaisuudessa. Neuroverkkoja on hyödynnetty jo nyt kuvan- ja puheentunnistamisessa, mihin muuhun niitä voidaan käyttää erityisesti markkinoinnissa? Kuluttajapolun ymmärtäminen ja jatkuva optimointi tulevat olemaan fokuksessa. Esitys avaa myös, miten suomalainen markkinointikenttä hyödyntää tekoälyä jo nyt.
Mikko Koski
Director of Advanced Analytics, Dagmar
Mikko työskentelee Dagmarin data science-tiimin vetäjänä. Hän on työskennellyt markkinoinnin ja analytiikan parissa lähes 10 vuoden ajan. Tällä hetkellä Mikko testaa ja pilotoi tekoälyn ja koneoppimisen mahdollisuuksia markkinoinnin vaikuttavuuden kasvattamisessa.
Krista Elopuro
COO, Dagmar
Krista johtaa Dagmarin tiedolla johtamisen yksikköä, Dagmar Drivea. Se keskittyy edistyneeseen analytiikkaan, konsultointiin markkinoinnin automaatiossa sekä asiakasymmärryksen kasvattamiseen. Kristalla on pitkä kokemus markkinoinnista ja myynnistä, asiakasymmärryksen ja vaikuttavuuden kasvattamisesta Dagmarissa, TeliaSoneralla, Aarikalla ja Valiolla.
Tilaisuus alkaa aamukahvilla klo 8.30. Esitykset alkavat klo 8.45.
Tervetuloa!
Tilaisuus on täynnä mutta voit katsoa sen suorana lähetyksenä omalta koneeltasi. Linkki lähetykseen >>>
Suoran lähetyksen toteuttaa Coup4 Inc.