Miten kaupallinen tehokkuus nousee esiin tässä uudessa toimintamallissa? Miten saavutetaan laadukas tuotos eri yhteistyökumppaneiden avulla?
Myynnillisesti tehokkaan mainoksen tulee olla laadukkaasti tehty – näkymisen on oltava asiakkaan brändin mukaista. Viestin sisällön ja tuotantotavan on vastattava asiakkaan tavoitetta. Koska tavoitteena on erottautua massasta, saavuttaa kuluttajien huomio; tuloksekasta myyntiä. -> Laadukas mainos idealle sopivien tekijöiden, ymmärrettävän ja ajantasaisen kommunikaation sekä tarkan budjettivalvonnan avulla.
MARK Aamuteemassa esiintyvät Ylimaallisen Agentuurin tuottaja Anu Ylimaa ja business strategist Tarja Miettinen.
Anu Ylimaa on tuotantoyhtiö- ja mainostoimistositoutumaton liikkuvan kuvan tuottamisen ammattilainen. Anulla on yli 16 vuoden kokemus elämyksellisistä liikkuvan kuvan tuotannoista ja niiden tuloksellisesta johtamisesta. Kansainvälisiä alan palkintoja ja lähes 1000 liikkuvan kuvan tuotantoa: todellinen edelläkävijä liikkuvan kuvan projektijohdossa.
Tarja Miettinen on tuloksellinen verkostoituja ja liiketoimintojen kehittämisen ammattilainen. Tarjalla on yli 18 vuoden kokemus pk-yritysten operatiivisesta markkinoinnista ja myynnistä sekä strategisesta johtamisesta. Vahvimmillaan hän on liiketoimintojen kehittämsien ja kansainväliseksi laajentumisen parissa. Hän omaa erinomaiset kyvyt b2b- ja b2c-verkostoitumiseen.
Aamukahvitarjoilu. Osallistujamäärä on rajattu.
Tilaisuus on maksuton markkilaisille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen – viimeistään 21.2. mennessä.
Tervetuloa!