Muotioikeuden yhdistys yhteistyössä MARK Suomen Markkinointiliiton kanssa järjestää tilaisuuden, jossa esitellään kaksi palkittua tutkielmaa* sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointiin liittyvään sääntelyyn sekä tuotekopiointiin ja tuoteväärennyksiin liittyvään suhtautumiseen liittyen.
• Verna Syrjänen: ”Markkinoinnin tunnistettavuuden arviointi sosiaalisen median vaikuttajamarkkinoinnissa”
• Sanni Wallgren: ”Suomalaisten kuluttajien suhtautuminen vaatetusalan kopiointiin ja tuoteväärennyksiin”
Tilaisuudessa Verna Syrjänen ja Sanni Wallgren kertovat lisää mielenkiintoisista ja ajankohtaisista tutkimusteemoista.
Osallistujamäärä on rajattu – vain 12 mahtuu mukaan.
ILMOITTAUTUMINEN 1.2. mennessä osoitteeseen muotioikeus@gmail.com koodilla MARK.
• Aika: keskiviikko 6.2.2019 klo 17.30
• Paikka: MARK Suomen Markkinointiliitto, Fabianinkatu 4 , 4.krs
Tervetuloa!
* Muotioikeuden yhdistys ry myöntää vuosittain yhden tai useamman tutkielmastipendin ansiokkaasta muotioikeus-liitännäisestä yliopistossa tai ylemmän korkeakoulututkinnon osana laaditusta tutkielmasta tai vastaavasta lopputyöstä/opinnäytetyöstä. Tilaisuudessa esiteltäville töille on myönnetty stipendit vuonna 2018.