Vaikuttava markkinointi on 80 % oivalluttamista ja 20 % tuote- ja ratkaisupuhetta.
Tule inspiroivaan aamuun kuulemaan ja keskustelemaan siitä, miksi markkinointisisältöjen painotusten tarkistaminen on olennainen osa sisältömarkkinoinnin onnistumista. Kukin osallistuja saa aamupäivän aikana käyttöönsä sisältömarkkinoinnin painopistematriisin, jota voi myöhemmin hyödyntää strategisen sisältömarkkinoinnin suuntaamisessa.
* Miten oivalluttavilla sisällöillä rakennetaan ajatusjohtajuutta, avataan asiakkuuksia, sitoutetaan olemassa olevia asiakkaita ja parannetaan asiakaspalvelua? Miten oivalluttavat sisällöt nivotaan kiinni ostoprosessiin ja tuote- ja ratkaisumarkkinointiin? Sopivassa suhteeteessa teoriaa ja esimerkkejä.
* Sisältömarkkinoinnin painopistematriisin esittely ja täyttäminen
* Päivän oivallusten yhteenveto ja loppukeskustelu
Aamupäivän puhuja Kati Keronen on vuoden 2015 Kultasulka-palkinnon voittaneen teoksen Johdata asiakkaasi verkkoon toinen kirjoittaja, markkinointitiimien ja yritysjohdon fasilitaattori, kouluttaja ja olemassa olevien käytäntöjen inspiroiva kyseenalaistaja ja kehittäjä.
Kati uskoo siihen, että luovuudesta saadaan digitaalisessa maailmassa tehot irti rakenteistamalla ajattelua ja sisältöjä. Työn tuloksena on Differo Oy:ssä kehitysjohtajan tehtävässä luodut sisältöstrategiatyömenetelmät, joilla on autettu jo kymmeniä yrityksiä rakentamaan ajatusjohtajuutta, tehtostamaan sisältömarkkinointia ja parantamaan digitaalista palvelua.
Aamukahvitarjoilu. Osallistujamäärä on rajattu.
Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy.