MARK Viestintäryhmän vierailukohteena on Tallink Silja. Matkustajaluvut näyttävät, että suomalaiset rakastavat risteilemistä. Ruotsinlaivat ovat jopa osa kulttuuriamme. Kilpailu ihmisten vapaa-ajasta on silti kovaa. Miten taistella huomiosta vapaa-ajankeskusten, kylpylöiden, halpalentoyhtiöiden, kotisohvan ja kaiken muun keskellä?
Tervetuloa kuulemaan miten Tallink Silja on onnistunut markkinoinnissa ja viestinnässä. Mikä toimii risteilybisneksen mielikuvan nostamisessa ja mikä taas ei. Tilaisuudessa puhuvat Tallink Siljan markkinointijohtaja Hanna Länsivuori sekä viestintäjohtaja Marika Nöjd.
Mukaan vierailulle mahtuu 40 markkilaista. Ilmoittautuminen viimeistään 5.4. mennessä.
HUOM!
* Saavuthan ajoissa paikalle. Olympiaterminaalista siirrytään ryhmänä laivalle heti klo 14.45 (Silja Serenade)
* Varaudu myös todistamaan henkilöllisyytesi.
Saapuminen Olympiaterminaaliin:
* pysäköintipaikkoja on terminaalin edessä rajoitetusti. Lyhytaikainen pysäköinti 2€/h. (max. 4h).
* tutustu kulkuyhteyksiin >>>
Tervetuloa!
MARK Viestintäryhmä