Miten Suomen suurinta verkkokauppaa luotsaava Veikkaus hyödyntää digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän keinoja? Miten Veikkaus optimoi verkkokauppaa, ohjelmallista ostamista ja digitaalista asiakasviestintää tai miten se hyödyntää markkinoinnissaan sosiaalista mediaa? Mitä tarkoittaa Veikkaus Points?
Veikkaukselta konseptisuunnittelija Joni Ruotsalainen, ohjelmallisen ostamisen päällikkö Tommi Malmivaara, asiakkuuspäällikkö Timo Arvonen ja mediapäällikkö Susanna Viren kertovat sinulle vastaukset yllämainittuihin kysymyksiin. Lisäksi he avaavat sinulle, kuinka Veikkaus rakentaa kokonaisasiakkuutta ja yhtenäistä digitaalista asiakaskokemusta.
Mukaan vierailulle mahtuu 20 markkilaista.
Sitovat ilmoittautumiset 20.11. mennessä.
Tervetuloa!
MARK Digiryhmä