TV-mainonnan huomioarvojen laskiessa ja median pirstaloituessa vuodesta toiseen, vain hyvällä sisällöllä on kestävää arvoa. Brändätyn viihteen merkitys sekä sisällöntuottajien, kanavien, mainostoimistojen sekä asiakkaiden liiketoiminnassa kasvaa, mutta millä tavalla siitä saadaan suurin teho irti.
TBWA Helsingin CDO Jerome van Hove avaa esityksessään brändätyn viihteen työkalupakin sekä viime vuoden mainostekona palkitun Brändärit -esimerkin, jota on hehkutettu maailmalla yhtenä edistyksellisimmistä brändätyn viihteen platformeista. Esitys on englanniksi.
Jeroen van Hove is Chief Data Officer at TBWAHelsinki. He has over 14 years of experience in digital production, media strategy and analytics. Jeroen’s work for global network companies such as JWT, Wunderman and MediaCom has seen him manage projects for companies including Ford, Dell and Heineken. As a CDO he brings in smart ways of measuring and using social, web, paid media and other data sources in order to create better content at the speed of culture.
Entertainment is an important part of people’s daily lives, and technology has enabled its consumption and sharing. Channel and platform proliferation means that brands now have unlimited opportunities to connect with their audiences. Jeroen will talk about the need to evolve towards a model of creating ideas at the speed of culture. TBWA call this ’Disruption Live’ – an organic operating model to stay in-sync with culture and transfer intel and knowledge into action and creative ideas.
Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen. Osallistujamäärä on rajattu. Aamukahvitarjoilu.
Tervetuloa!