ERÄ #1: Kumpi koukuttaa paremmin: organisaation itsensä tekemä vai ulkopuolisen ammattilaisen toteuttama markkinointi
MARK Insight porautuu vuonna 2015 teemaan koukuttavuus. Tämänkertaisessa tilaisuudessa selvitämme sen, kumpi koukuttaa enemmän: organisaation itsensä tekemä vai ulkopuolisen ammattilaisen toteuttama markkinointi.
Heli Vainio (Shopping Center Manager, Kamppi) väittää, että itse tehty toimii paremmin. Vainion argumentteja vastaan asettuu mainos- ja markkinointimaailman guru Alex Nieminen (toimitusjohtaja, N2 Helsinki). Luvassa on tiukka verbaalinen ottelu, jota tuomaroi MARK Insight ryhmän puheenjohtaja Markus Keränen (toimitusjohtaja, 15/30 Research).
Tule kuuntelemaan ja saamaan parhaat vinkit itse tuottamaasi viestintään sekä yhteistyöhön huippuammattilaisten kanssa.
Aamukahvitarjoilu. Ovet avautuvat klo 8.00. Osallistujamäärä on rajattu.
Tervetuloa!
MARK Insight ryhmä