ERÄ #1: Kumpi koukuttaa paremmin: organisaation itsensä tekemä vai ulkopuolisen ammattilaisen toteuttama markkinointi

MARK Insight porautuu vuonna 2015 teemaan koukuttavuus. Tämänkertaisessa tilaisuudessa selvitämme sen, kumpi koukuttaa enemmän: organisaation itsensä tekemä vai ulkopuolisen ammattilaisen toteuttama markkinointi.

Heli Vainio (Shopping Center Manager, Kamppi) väittää, että itse tehty toimii paremmin. Vainion argumentteja vastaan asettuu mainos- ja markkinointimaailman guru Alex Nieminen (toimitusjohtaja, N2 Helsinki). Luvassa on tiukka verbaalinen ottelu, jota tuomaroi MARK Insight ryhmän puheenjohtaja Markus Keränen (toimitusjohtaja, 15/30 Research).

Tule kuuntelemaan ja saamaan parhaat vinkit itse tuottamaasi viestintään sekä yhteistyöhön huippuammattilaisten kanssa.

Aamukahvitarjoilu. Ovet avautuvat klo 8.00. Osallistujamäärä on rajattu.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää sitovaa ilmoittautumista etukäteen 30.4. mennessä.

Tervetuloa!
MARK Insight ryhmä