Chatbot tarjoaa nopean vaikutuskanavan asiakkaisiin ja sen avulla voidaan tehostaa asiakaspalvelua sekä parantaa myynnin tukea. Mutta miten tämä käytännössä tehdään? Mitkä ovat tämän päivän asiakaspalvelun haasteet? Mitä tekoäly vaatii toimiakseen? Mitkä ovat ensimmäiset askeleet tekoälyn hyödyntämisessä? Osallistu webinaariin, niin tiedät.

Kouluttajina ovat Kaspar Lastikka, Business development manager ja Joonas Suoranta, Business development manager, Ultimate.ai.

E R I K O I S T A R J O U S !
Onni suosii nopeaa – nimittäin seitsemän (7) onnekasta MARKin henkilöjäsentä saa ilmaisen osallistumispaikan webinaariin.
-> Ilmoittaudu 4.3. mennessä
-> Osallistumispaikan saajille ilmoitetaan sähköpostilla henkilökohtaisesti.


Tilaisuuden järjestää Mainostajien Liitto. MARKin henkilöjäsenillä on mahdollisuus osallistua koulutukseen jäsenhinnalla. Muista merkitä ilmoittautumislomakkeessa kohta ”MARK jäsen”.