Medialle viestimiseen ja tiedottamiseen kannattaa satsata. Toimittajien sähköposteihin kolahtelee parhaimmillaan satoja viestejä päivässä. Millainen on hyvä tiedot? Miten herätät toimittajan kiinnostuksen ja saat hänet innostumaan aiheestasi? Mediaseurannan työkalut; millaisia vaihtoehtoja on tarjolla?
Webinaarissa keskustelemme ja tutkimme esimerkkejä seuraavanlaisista asioista:
– Tiedottamisen ABC:
Miten rakennan kiinnostavan tiedotteen ja toimivan medialistan?
Mediasuhteiden hoito pähkinänkuoressa:
Miten innostan aiheillani?
– Mediaseurannan työkalut:
Millaisia vaihtoehtoja on tarjolla?
Asiantuntijana on Salla Syrman, viestintäkonsultti, partneri, Kaiku Helsinki.
MARK jäsenetu – osallistu koulutukseen jäsenhinnalla!
MARKin henkilöjäsenille on neuvoteltu oma jäsenetu – voit osallistua koulutukseen jäsenhinnalla. Muista merkitä ilmoittautumislomakkeessa kohta ”MARK jäsen”.
Tilaisuuden järjestää Mainostajien Liitto.