Facebook ilmoitti vuoden 2018 alussa tekevänsä ison muutoksen algoritminsä toimintaan niin, että kaverien ja ryhmien keskustelut saavat isompaa painoarvoa ja yrityssivujen julkaisut taas menettävät ilmaista näkyvyyttä. Tässä tilaisuudessa käsitellään muutoksen vaikutusta brändimarkkinointiin Facebookissa. Mitä hyötyä ja mitä haasteita muutos tuo käytännössä sosiaalisen median markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen?
Kuulet kokemuksia ja käytännönläheisiä vinkkejä tavoitteellisen markkinoinnin ja mainonnan toteutukseen muuttuvassa Facebook-ympäristössä.
Asiantuntijana on Somecon perustaja, toimitusjohtaja Minna Valtari, joka on erikoistunut sosiaalisen median kanavien kehityksen seuraamiseen ja tulkitsemiseen.
MARK jäsenetu – osallistu koulutukseen jäsenhinnalla!
MARKin henkilöjäsenille on neuvoteltu oma jäsenetu – voit osallistua koulutukseen jäsenhinnalla. Muista merkitä ilmoittautumislomakkeessa kohta ”MARK jäsen”.
Tilaisuuden järjestää Mainostajien Liitto.