MARK Juristipiirin järjestämässä aamupäiväseminaarissa käsitellään markkinointijuridiikan peruskysymyksiä ja oikeuskäytäntöä koskien:

• Vertailevaa markkinointia: Mikä on sallittua, mikä on kiellettyä?
• Toisen elinkeinoharjoittajan maineen hyödyntämistä: Missä rajat menevät?
• Sähköistä suoramarkkinointia: Viimeisin oikeuskäytäntö
• EU:n tulevaa tietosuoja-asetusta: Miten voit valmistautua?

Tilaisuus on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat vastuussa yrityksen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta. Tilaisuus on tarkoitettu myös tuotannon, kaupan ja palvelualan yritysten johto- ja asiantuntijatehtävissä toimiville sekä toimitusjohtajille, markkinointi- ja myyntipäälliköille, asianajajille ja lakimiehille ja muille markkinointijuridiikan asiantuntijoille ja henkilöille.

Tutustu tarkemmin ohjelmaan. Ilmoittautumiset viimeistään 22.8. mennessä.