Markkinoinnin automaatio, mainonnan ohjelmallinen ostaminen, big data sekä attribuutiomallinnus eli konversiopolun tutkiminen tarkemmalla tasolla ovat monen markkinoijan pöydällä olevia ajankohtaisia hankkeita.

Jukka Sundquist Klikkicom Oy:stä ja Mikko Räty Seed Digital Mediasta antavat käytännön ideoita siihen, kuinka voit nostaa asiakashankinnan ROI:n uudelle tasolle sekä kuinka maksimoit nykyasiakkaiden elinkaaren arvon systemaattisilla asiakkuudenhoitotoimenpiteillä. Klikki ja Seed pystyvät yhdessä tarjoamaan uniikin palvelukonseptin siihen, miten hakukonemarkkinointi ja markkinoinnin automaatio yhdistetään.

Aamukahvitarjoilu.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Tilaisuuden järjestävät yhdessä Klikkicom, Seed Digital Media ja MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.