Profiloi, segmentoi, kokeile. Ota tietovarannot käyttöön.
Automaation hankinnassa rahalla saa, mutta järjenkäytöllä löytyy optimaalinen ratkaisu.
Miten markkinoinnin, myynnin, viestinnän ja ict:n yhteispeli käynnistetään?
Asiakkaan kehittäminen asiakkuudeksi on jatkuvaa vuoropuhelua.
Innostavia ajatuksia herättävien esitysten takuumiehinä:
* Satu Yrjänen ja Sirkka Paronen, TNS Gallup Oy
* Leevi Parsama, Scandinavian Outdoor
* Mikko Jokela, North Patrol
* Juuso Wäänänen, Mediatoimisto Dagmar
* Liisa Nätkynmäki, Markkinointi-insituutti
Osallistumismaksu
* MARK:in jäsenet 79 €
* muut osallistujat 160 €
Hyvä seminaari saa ajattelemaan, Suhde2015 saa aikaan myös toimintaa!
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.