KIPINÄÄ MARKKINOINTIIN
seminaari tarjoaa puolen päivän tiiviin tietofoorumin henkilöille, jotka haluavat tietää, mitä markkinoinnissa tapahtuu nyt
ja huomenna.

Miten tunnistat oikean kohderyhmän?
Kuluttaja erikoistuu ja yksilöllistyy. Nykyisin suurimmat jakolinjat kulkevat ihmisten päiden sisällä.
Mitkä ovat B2B-markkinoinnin viimeisimmät kilpailukeinot?
Entä miten oma strategia siirtyy energiaksi tekijöihin?
Asiakaskokemuksen johtaminen pitäisi olla yrityksen agendan tärkeimpiä asioita. Miten sen teet kaikkikanavaisessa ympäristössä?
Mihin mediaympäristö on menossa? Mikä on kaupallisen median tulevaisuus?

Asiaa, debattia ja vuorovaikutusta. Jarkko Kurvisen lisäksi esiintyvät Pauli Aalto-Setälä, Merja Fischer, Juho Rahkonen ja Otto Andersen.

Osallistumismaksu
– MARK:in jäsenille 149 € + alv 24 %
– muillle osallistujille 294  € + alv 24 %.

ILMOITTAUDU MUKAAN – KIPINÄÄ MARKKINOINTIIN siis perjantaina 23.10. klo 8.30-14.00 Finlandia-talolla!

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.