Asiakaskokemus on yhä enemmän arvossaan kaikessa kaupallisessa kanssakäymisessä. Tutkimusten mukaan ihmiset arvostavat itse käyttämiään merkkejä muita enemmän. Tavallaan itsestään selvää, mutta johtopäätös on, että uskollisuus kasvattaa itse itseään. Jos yritys on päässyt vuorovaikutukseen asiakkaansa kanssa, on sen elinehto, että asiakaspalvelu pelaa. Tämän päälle olisi luotava myös elämyksiä, jotta yritys saavuttaisi kilpailuedun niihin nähden, jotka ovat aidan ulkopuolella.
Olvi Oyj:n markkinointijohtaja Olli Heikkilä esiintyi 29.11. MARK Hämeenlinnan järjestämässä Aamuteema-tilaisuudessa ja puhui merkitystaloudesta. Valmistajan tehtävä on auttaa kuluttajaa ilmaisemaan itseään ja omalta osaltaan kokemaan henkistä hyvää oloa. Ihmiset hakevat elämäänsä merkityksiä mm. brändivalintojen avulla. Olvin brändi on sama asia kuin Olvin antama lupaus. Heikkilän mukaan Olvilla jokainen päätös on brändipäätös. Niinpä brändi on yrityksen ylimmän johdon asia, kuten Marco Mäkinen, Anja Kahri ja Tuomas Kahri ansiokkaasti kirjoittivat Kauppalehdessä 2.12.