keskiviikkona 20.4. klo 17.00-19.00, Postin toimitilat
Postintaival 7 A, 00230 Helsinki
Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa
Paljon puhutaan markkinoinnin kohdentamisesta ja personoinnista, mutta miten se kannattaa käytännössä toteuttaa? Miten rakentaa linkki asiakkuuksien hallinnan ja markkinoinnin välille, vai onko sellaiselle tarvetta? Monikanavaisessa markkinoinnissa on tärkeää, että asiakastiedot ovat kunnossa ennen kuin mitään ryhdytään tekemään.
Yllämainittuihin kysymyksiin pureutuu asiakastietopalvelujen johtaja Mika Nikkola. Kuulet myös datan hyödyntämisestä käytännössä: Millainen on tyypillinen verkko-ostaja?
Tilaisuuden päätteeksi teemme kierroksen Pasilan postikeskuksessa ja samalla tutustumme Postinen-mainoskääreen niputuskoneisiin. Siirtymiset tehdään kävellen maanalaista yhdyskäytävää pitkin.
Kahvitarjoilu. Mukaan vierailulle mahtuu 20 markkilaista. Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
Tervetuloa!
MARK Viestintäryhmä